Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:13:59 GMT

استاندار آذربایجان غربی فرماندار نقده را توبیخ کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۱۶/استاندار_آذربایجان_غربی_فرماندار_نقده_را_توبیخ_کرد

استاندار آذربایجان غربی فرماندار نقده را توبیخ کرد

استاندار آذربایجان غربی فرماندار نقده را به دلیل بی‌تفاوتی به رقص در یک مراسم رسمی توبیخ کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، قربانعلی سعادت ظهر امروز با انتشار نامه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است مرتضی فرامرزی فرماندار نقده را به دلیل بی‌تفاوتی به رقص یک دختر در یک مراسم رسمی و نظاره‌گری آن که منجر به واکنش مقامات مذهبی استان شد توبیخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه ضمن ابراز تأسف از بی حرمتی به ارزش‌های دینی و عقیدتی نزدیک بودن انتخابات علت اصلی انجام نشدن برخورد شدیدتر با فرماندار خاطی نقده اعلام شده است.

استاندار آذربایجان غربی پرونده فرماندار نقده را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده تا برخورد قانونی با وی انجام شود.

روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز این حرکت فرماندار نقده را تقبیح کرده و خواستار برخورد دولت با این پدیده شده بود.

هفته گذشتهفرماندار نقده در برنامه روز مهندس این شهر که با رقص آذربایجانی یک دختر و پسر همراه بود شرکت کرد.

انتهای پیام/

R41361/P1384/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۱۶/استاندار_آذربایجان_غربی_فرماندار_نقده_را_توبیخ_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: