Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@13:50:30 GMT

کشته شدن شش کودک در پاکستان بر اثر انفجار بمب عروسکی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۱۷/کشته_شدن_شش_کودک_در_پاکستان_بر_اثر_انفجار_بمب_عروسکی

بر اثر انفجار بمبی به شکل عروسک در منطقه قبایلی شمال غرب پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان دست کم شش کودک کشته شدند.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیمابه نقل از خبرگزاری فرانسه از پیشاور، روز یکشنبه بر اثر انفجار بمبی به شکل عروسک در منطقه قبایلی شمال غرب پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان دست کم شش کودک کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بمب هنگام بازی کودکان با آن در روستای «اسپین مارک» در منطقه قبایلی وزیرستان جنوبی رخ داد.یک مقام محلی که خواست ناشناس بماند به خبرگزاری فرانسه گفت: «شش کودک شش تا 12 ساله که همگی پسر بودند بر اثر انفجار بمب عروسکی کشته شدند و دو نفر دیگر به شدت زخمی شدند.»یک مقام امنیتی محلی پاکستان نیز وقوع این حادثه و آمار تلفات آن را تایید کرد.در گذشته دهها کودک، عمدتا در شمال غرب پاکستان، جان خود را بر اثر بازی با بمب هایی که به شکل عروسک ساخته شده اند، از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۱۷/کشته_شدن_شش_کودک_در_پاکستان_بر_اثر_انفجار_بمب_عروسکی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: