Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@04:50:08 GMT

پرسپولیس؛ یک گام تا قهرمانی آسیا / یک قدم تا تحقق یک رویا

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۲۹/پرسپولیس_یک_گام_تا_قهرمانی_آسیا_یک_قدم_تا_تحقق_یک_رویا

پرسپولیس؛ یک گام تا قهرمانی آسیا / یک قدم تا تحقق یک رویا

دیدار برگشت دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر در ورزشگاه آزادی باتساوی به پایان رسید.

پرسپولیس در حالی که از پنجره نقل و انتقالاتی به حکم فیفا محروم بود توانست یک حماسه در ورزشگاه آزادی تهران خلق کند و با بازیکنان جوان و مستعد ایرانی با هدایت فنی برانکو توانستند تیم پرستاره و پولدار السد قطر را در مجموع دو بازی رفت و برگشت از پیش رو بردارد و برای اولین مرتبه به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرخپوشان ایرانی با این پیروزی بزرگ یک شب رویایی و طلایی را برای فوتبال ایران رقم زدند. بعد از حماسه ملبورن برانکو و شاگردانش حماسه آزادی را رقم زدند.
پرسپولیس در دیدار فینال باید با برنده کاشیما انتلرز ژاپن و سوان سامسونگ بازی کند.
فینال در روز ۱۲ آبان در شرق آسیا برگزار می شود و ۱۹ آبان در تهران بازی برگشت فینال برگزار خواهد شد./ مشرق

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۲۹/پرسپولیس_یک_گام_تا_قهرمانی_آسیا_یک_قدم_تا_تحقق_یک_رویا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: