Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:48:58 GMT

دومین جشنواره سراسری چند قدم تا آسمان در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۳۰/دومین_جشنواره_سراسری_چند_قدم_تا_آسمان_در_اردبیل_برگزار_می_شود

دومین جشنواره سراسری چند قدم تا آسمان در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل گفت: دومین جشنواره سراسری چند قدم تا آسمان به میزبانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل با صعود ۳۰۰ نفر از اعضای منتخب انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور به قله سبلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محسن امینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزار دومین جشنواره سراسری چند قدم تا آسمان در اردبیل اظهار داشت: نخستین جشنواره سراسری چند قدم تا آسمان سه سال پیش به میزبانی موفق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل به میزبانی این استان برگزار شد که توانستیم اعتماد مرکز را جذب کرده و میزبانی دومین جشنواره را نیز برای استان به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین جشنواره سراسری چند قدم تا آسمان به میزبانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل به مدت پنج روز از 22 تا 25 مرداد ماه در اردبیل برگزار می‌شود که در قالب این برنامه 300 نفر از اعضای منتخب انجمن‌های اسلامی مدارس سراسر کشور به قله سبلان صعود می‌کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: آئین افتتاحیه این مراسم روز یک‌شنبه 22 مرداد با حضور میهمانان کشوری و استانی در اردبیل برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این برنامه مهم شناسایی استعدادهای برتر دانش‌آموزان در قالب اردوهای تربیتی و ورزشی و توجه و اعتماد به ضلع سوم تربیتی جوانان و نوجوانان یعنی تحصیل، تهذیب و ورزش است.

امینی بیان کرد: هدف دیگر از برگزاری این برنامه تشویق همه‌جانبه و در تمامی ابعاد دانش‌آموزان در حوزه‌های تربیتی و آموزشی است که تمرین و صبر و استقامت و سختی‌های آن را تجربه می‌کنند که در یک تعریف دیگر به عنوان بهترین روش برای تربیت آنان است که امیدواریم این برنامه به نحو احسن در اردبیل برگزار شود.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره چند قدم تا آسمان چند سال پیش به میزبانی موفق اردبیل برگزار شد که امسال نیز این برنامه مهم به استان اردبیل واگذار شده و تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر آن انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۳۰/دومین_جشنواره_سراسری_چند_قدم_تا_آسمان_در_اردبیل_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: