Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:51:09 GMT

برگزاری مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۶۵/برگزاری_مجمع_عمومی_انجمن_نویسندگان_کودک_و_نوجوان

برگزاری مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

بیستمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و ضیافت افطاری این تشکل غیردولتی پنج‌شنبه اول تیرماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در بیستمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که قرار است اول تیرماه در محل این تشکل برگزار شود، ضمن انتخاب بازرسان، اعضای هیات‌مدیره انجمن گزارش عملکرد خود را به اطلاع حاضران می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق رای‌گیری انجام‌شده در دهمین دوره انتخابات این تشکل غیردولتی، فریدون عموزاده خلیلی، محمود برآبادی، عزت‌الله الوندی، جعفر توزنده‌جانی، معصومه انصاریان، فرهاد حسن‌زاده و طاهره ایبده به عنوان اعضای اصلی و ریحانه جعفری، حسین نوروزی و ناهید معتمدی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره به مدت دو سال از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ انتخاب شدند.

همچنین شیوا حریری، مصطفی خرامان و علی مولوی به عنوان بازرسان اصلی و فاطمه زمانی و حسام‌الدین سبحانی به عنوان بازرسان علی‌البدل انتخاب شده بودند.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان از اعضای خود خواسته تا نسبت به پرداخت حق عضویت خود اقدام کنند.

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تشکلی مردم‌نهاد و غیرانتفاعی است که در سال ۱۳۷۷ با هیئت مؤسسی مرکب از ۹ نویسنده‌ حوزه‌ کودک و نوجوان تأسیس شده و امروز تعداد اعضای آن به مرز ۵۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۶۵/برگزاری_مجمع_عمومی_انجمن_نویسندگان_کودک_و_نوجوان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: