Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@20:11:35 GMT

اختصاص 120 میلیون تومان به کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۹۱/اختصاص_۱۲۰_میلیون_تومان_به_کتابخانه_مرکزی_دانشگاه_بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مسئول کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند گفت: این  اعتبار برای توسعه منابع کتابخانه مرکزی به عنوان بازوی توانمند آموزش و پژوهش دانشگاه اختصاص یافته تا با خرید کتاب، منابع فارسی و لاتین دانشگاه بیرجند را از 165 هزار جلد به 170 هزار جلد افزایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیفی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته نسبت به پارسال افزایش سه برابری دارد افزود: این اعتبار، برای خرید کتابهای مورد نیاز گروه های آموزشی دانشگاه به صورت متمرکز و پس از دریافت تقاضای گروه های آموزشی و بررسی لیست های دریافت شده و مطابقت با نرم افزار انجام می شود تا از خرید تکراری جلوگیری شود.
وی گفت: کتابخانه مرکزی دانشگاه بیرجند هم اکنون با 11 نیروی انسانی به ارائه خدمات تخصصی همچون برگزاری کارگاههای مهارتهای سواد اطلاعاتی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیئت علمی دانشگاه، ارائه خدمات در خصوص کنترل سرقت علمی از طریق سامانه همانند جو، مشاوره اطلاعاتی، برگزاری نمایشگاههای تخصصی لاتین و فارسی و خدمات علم سنجی می پردازد.
این کتابخانه دارای بخش های بیرجند شناسی، مشاوره گروهی و دو سالن مطالعه با ظرفیت 120 نفر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۹۱/اختصاص_۱۲۰_میلیون_تومان_به_کتابخانه_مرکزی_دانشگاه_بیرجند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: