Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:06:33 GMT

مرگ مقنی چاه در روستای شادباد مشایخ تبریز

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۹۲/مرگ_مقنی_چاه_در_روستای_شادباد_مشایخ_تبریز

مرگ مقنی چاه در روستای شادباد مشایخ تبریز

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر، به ایرنا گفت: این حادثه ساعاتی قبل مقارن ظهر روی داد و بر اثر بی احتیاطی سه نفر در چاه سقوط کردند که با تلاش امدادگران این مجموعه، دو نفر از آنها نجات یافت، ولی متاسفانه یکی از آنان که مردی 38 ساله است، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی مطلبی افزود: عوامل امدادی پس از نجات دو نفر از مصدومان ، آنها را تحویل اورژانس تبریز دادند تا مراحل درمانی آنها در مراکز مربوط ادامه یابد.
وی اظهار کرد: در این حادثه ساعت 12 و 38 دقیقه دقیقه امروز مقنی 38 ساله ای به هنگام لایروبی قنات در اراضی روستای شادباد مشایخ، بر اثر آب گرفتگی در داخل چاه جان خود را از دست داد.
مطلبی ادامه داد: طبق گزارشات شهروندان به سامانه 125 و اعلام گرفتار شدن سه نفر کارگر در داخل چاه آب در روستای شادباد مشایخ، آتش نشانان ایستگاه های شماره 1 و 4 منظریه در سریع ترین زمان عازم محل حادثه شدند.
وی گفت: زمانی که سه نفر کارگر در داخل قنات مشغول لایروبی و باز کردن مسیر مسدود شده آب بودند، به طور ناگهانی بر اثر برقراری جریان مسیر آب، کارگر 38 ساله در داخل آب گرفتار و جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه شتافته و شاهد مرگ یک مرد 38 ساله شدند که توسط افراد داخل چاه به بیرون منتقل شده بود.
وحید شادی نیا، مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی نیز با تایید این خبر به ایرنا گفت: دو مصدوم این حادثه پس از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا منتقل شدند.
روستای شادباد مشایخ با جمعیت بیش از چهار هزار نفر در فاصله شش کیلومتری جنوب تبریز واقع است.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/6120/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۹۲/مرگ_مقنی_چاه_در_روستای_شادباد_مشایخ_تبریز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: