Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@04:51:46 GMT

3هزار رقبه خراسان شمالی سنددار می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۶۳۹۸/۳هزار_رقبه_خراسان_شمالی_سنددار_می_شود

3هزار رقبه خراسان شمالی سنددار می شود

حجت الاسلام سیدمحمد جواد رئوف سیدنژاد چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اکنون در استان پنج هزار و 513 موقوفه و 11 هزار و 462 رقبه به ثبت رسیده است.
وی افزود: از مجموع رقبات ثبت شده در خراسان شمالی تاکنون برای پنج هزار و 696 رقبه سند صادر شده است و پنج هزار و 766 رقبه فاقد سند هستند.
وی با ذکر اینکه در سال گذشته نیز 70 وقف جدید در خراسان شمالی به ثبت رسید اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 وقف جدید ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام رئوف سید نژاد اضافه کرد: این تعداد وقف با نیت ساخت مسجد، خانه عالم، دارو ودرمان، توسعه مسائل فرهنگی و قرآنی ثبت شد.
وی با تاکید بر لزوم ثبت وقف هایی متناسب با نیاز روز جامعه نیز گفت: اکنون 70 درصد موقوفات استان مربوط به عزاداری امام حسین(ع) بوده که می طلبد از این پس ثبت وقف های جدید در راستای نیاز جامعه باشد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۶۳۹۸/۳هزار_رقبه_خراسان_شمالی_سنددار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: