Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@13:37:32 GMT

اختتامیه جشنواره شاهنامه‌خوانی مناطق زاگرس‌نشین در لردگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۷۸۹/اختتامیه_جشنواره_شاهنامه_خوانی_مناطق_زاگرس_نشین_در_لردگان_برگزار_شد

اختتامیه جشنواره شاهنامه‌خوانی مناطق زاگرس‌نشین در لردگان برگزار شد

اختتامیه دهمین جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی مناطق زاگرس‌نشین در لردگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جواد کارگران ظهر امرو در آئین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: برای دهمین جشنواره شاهنامه خوانی زاگرس نشینان 120 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد که 14 اثر مورد تأیید گروه ارزیابی جشنواره قراره گرفت که در دو رده سنی زیر 30سال و بالای 30سال در شاهنامه خوانی و نقالی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رأی داوران گفت در بخش شاهنامه خوانی زیر 30سال امین جلیل، میلاد صادقی و سید موسی موسوی از چهارمحال و بختیاری رتبه اول تا سوم را کسب کردند که تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن‌ها اعطا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رتبه‌های برتر بالای 30 سال بیان کرد: سید اکبر موسوی از چهارمحال وبختیاری، ابوالفتح رحیمی از تهران، و کی‌خسرو دهقانی از لرستان نفرات اول تا سوم معرفی و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به آن‌ها اعطا شد.

کارگران با اشاره به برگزیدگان بخش نقال خوانی زیر 10 سال خاطرنشان کرد: خانم مهدیس قاسمی و مهرناز راستا نفرات اول و دوم معرفی و جوایزه ویژه به آن‌ها اهدا شد.

وی با اشاره به تقدیر از هئیت داوران گفت: آنوشا الوندی و امیرحسین کرمی از خوزستان جایزه ویژه هئیت داوران و رتبه برگزیده هیئت داوران بدون اولویت به خانم نورا خادمی، یاسمن یوسف‌زاده، آناهیتا کاردانی و فاطمه کاردانی رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به رتبه‌های برتر نقلی‌خوانی در رده سنی 11 تا 15 سال تصریح کرد: آیناز فکروند از بوشهر، مهرشاد قاسمی از خوزستان و عسل بازرگان از کرمانشاه نفرات اول تا سوم شدند.

کارگران با بیان اینکه در رده سنی 16 تا 25 سال در بخش نقاله خوانی فاطمه مکاریان از بوشهر، زهرا محمودی از خوزستان و فاطیما پورقاسمی از همدان نفرات اول تا سوم معرفی شدند، افزود:در بخش نقاله‌خوانی در رده سنی 25 سال به بالا مهرداد کاوسی از همدان، پویا بازرگان از کرمانشاه و مسعود اکرمی از یزد به عنوان نفرات اول تا سوم نیز معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملیات اجرایی فرهنگسرایی لردگان افزود: با توجه به اعتباری که برای این مجموعه فرهنگی در نظر گرفته شده است امیدواریم تا پایان سال جاری فرهنگسرا آماده شود.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۸۹/اختتامیه_جشنواره_شاهنامه_خوانی_مناطق_زاگرس_نشین_در_لردگان_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: