Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@08:25:46 GMT

اهدای 30 دور شاهنامه به انجمن شاهنامه خوانی دنا/جشنواره شاهنامه خوانی استانی در دنا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۷۹۰/اهدای_۳۰_دور_شاهنامه_به_انجمن_شاهنامه_خوانی_دنا_جشنواره_شاهنامه_خوانی_استانی_در_دنا_برگزار_می_شود

اهدای 30 دور شاهنامه به انجمن شاهنامه خوانی دنا/جشنواره شاهنامه خوانی استانی در دنا برگزار می شود

٣٠ دور از شاهنامه تصحیحی استاد خالقی مطلق توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا به انجمن شاهنامه دنا اهداء شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا ،فرهاد ناصری گفت: ٣٠ دور از شاهنامه تصحیحی استاد خالقی مطلق توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا به انجمن شاهنامه دنا اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا هدف از این اقدام فرهنگی را درخواست های مکرر علاقه مندان و اعضای این انجمن عنوان کرد و افزود: علاقه و دلبستگی مردم دنا به حماسه و خواندن داستانها و حکایت های حماسی و تبلور آن در زندگی اجتماعی و اسامی مردم و منطقه نمودی ملموس دارد و باعث حضور چشمگیر علاقه مندان به روایت های ملی در جلسات انجمن شاهنامه دنا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا این دوره های تصحیحی شاهنامه را اثر کم نظیر ادبیات پژوهشی در حوزه شاهنامه شناسی برشمرد که به همت استاد خالقی مطلق به بازار شیفتگان فرهنگ و دانایی ارائه شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شاهنامه خوانی در ٢١ اردیبهشت سال جاری گفت: مانند ١٣ سال گذشته جشنواره استانی شاهنامه خوانی با حضور سرآمدان شاهنامه خوانی استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین استانی و کشوری و علاقه مندان به فرهنگ حماسی بر فراز تپه باستانی و تاریخی قلات با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و هنری برگزار می شود و امیدواریم این رویداد مهم فرهنگی با حضور همه علاقه مندان به بهترین نحو و شکل و ممکن برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۷۹۰/اهدای_۳۰_دور_شاهنامه_به_انجمن_شاهنامه_خوانی_دنا_جشنواره_شاهنامه_خوانی_استانی_در_دنا_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: