Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@02:28:06 GMT

۸۱ هزار تن گندم تضمینی معمولی و دروم از کشاورزان شهرستان شوشتر خریداری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۸۲۸/۸۱_هزار_تن_گندم_تضمینی_معمولی_و_دروم_از_کشاورزان_شهرستان_شوشتر_خریداری_شد

۸۱ هزار تن گندم تضمینی معمولی و دروم از کشاورزان شهرستان شوشتر خریداری شد

اهواز _ مدیریت تعاون روستایی خوزستان گفت : از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۸۱ هزار تن گندم تضمینی معمولی و دروم از کشاورزان شهرستان شوشتر خریداری شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۸۱ هزار تن گندم تضمینی معمولی و دروم از کشاورزان شهرستان شوشتر خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاونی شهرستان شوشتر با اعلام این خبر گفت : از ابتدای فصل خرید تاکنون ۸۱ هزار تن گندم معمولی و دروم بصورت تضمینی از کشاورزان توسط مراکز خرید پنجگانه تعاون روستایی شوشتر خریداری شده که از این میزان خرید ۷۶ هزارتن گندم معمولی و ۵ هزار تن گندم دروم می باشد.

حسین بهداروندی افزود : قیمت تضمینی گندم معمولی و دروم به ترتیب با احتساب افت مفید ۴ درصد و افت غیر مفید ۲ درصد ۱۳۰۰۰ و ۱۳۳۰۰ ریال می باشد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۸۲۸/۸۱_هزار_تن_گندم_تضمینی_معمولی_و_دروم_از_کشاورزان_شهرستان_شوشتر_خریداری_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: