Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@03:00:28 GMT

پروژه آبرسانی ولی‌عصر در محروم‌ترین روستای کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح افتتاح شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۸۴۷/پروژه_آبرسانی_ولی_عصر_در_محروم_ترین_روستای_کهگیلویه_و_بویراحمد_توسط_سپاه_فتح_افتتاح_شد_تصاویر

پروژه آبرسانی ولی‌عصر در محروم‌ترین روستای کهگیلویه و بویراحمد توسط سپاه فتح افتتاح شد+تصاویر

پروژه آبرسانی "ولی‌عصر" در محرومترین روستای کهگیلویه و بویراحمد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پروژه آبرسانی ولی عصر به طول3.5 کیلومتر با هدف تامین آب شرب روستای ادور دهستان سیلاب و کلوار بویراحمد به عنوان دورافتاده‌ترین و محرومترین روستای کهگیلویه و بویراحمد توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۸۴۷/پروژه_آبرسانی_ولی_عصر_در_محروم_ترین_روستای_کهگیلویه_و_بویراحمد_توسط_سپاه_فتح_افتتاح_شد_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: