Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:46:09 GMT

شهردار جایزان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۹۲۲/شهردار_جایزان_منصوب_شد

شهردار جایزان منصوب شد

به گزارش خبرنگار برنا از ایذه، طی حکمی از سوی غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان مجاهد شیخ به عنوان شهردار جدید جایزان منصوب شد.

معاونت طرح و برنامه در سد و نیروگاه کارون 4، سردشت آذربایجان غربی، اهواز، رودبار لرستان، خط 7 متروی تهران و مدیریت پروژه در پستهای برق مکانیکال و الکترونیکال خط 7 متروی تهران، خط انتقال آب قم فعالیتهای سیویل و مکانیکال از جمله سوابق اجرایی وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در سال 88 به عنوان «کارمند نمونه » در حوزه مدیریت اجرایی توسط فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء انتخاب شد.

 

 

 

خبرنگار: فیروز بیگلری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۹۲۲/شهردار_جایزان_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: