Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@05:12:46 GMT

شیخ سلمان از عراق دیدن می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۷۹۲۳/شیخ_سلمان_از_عراق_دیدن_می_کند

شیخ سلمان از عراق دیدن می‌کند

به گزارش وانانیوز، هیئت بلند پایه ورزشی عراق متشکل از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون این کشور جمعه گذشته در بحرین از شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدن کردند تا در مورد رفع تعلیق ورزشگاه‌های این کشور از سوی فیفا صحبت کنند.

پس از این جلسه شیخ سلمان در مصاحبه با سایت AFC تاکید کرد که با تمام وجود برای رفع تعلیق ورزشگاه‌های عراق تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز عبطان، وزیر ورزش و جوان عراق در مصاحبه با شبکه الکاس قطر گفت: شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا بزودی از عراق دیدن خواهد کرد و او با تمام وجود برای رفع تعلیق کار خواهد کرد.

ورزشگاه‌های عراق از زمان شروع جنگ در این کشور از سوی فیفا تعلیق شده است و در نتیجه عراقی‌ها برای برگزاری مسابقات بین المللی مجبور هستند تا کشوری دیگر را برای میزبانی خود انتخاب کنند. عراق اکنون در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه تهران را برای میزبانی انتخاب کرده است.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۷۹۲۳/شیخ_سلمان_از_عراق_دیدن_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: