Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@05:40:11 GMT

رضا صادقي: باران در جنوب، يعني تمام عاشقانه‌ها

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۱۷۱/رضا_صادقی_باران_در_جنوب_یعنی_تمام_عاشقانه_ها

خبرگزاري آريا - در سومين شب از جشنواره نوروزي موسيقي قشم، گروه مشکي‌پوشان روي صحنه رفتند.
 
به گزارش موسيقي ما، «رضا صادقي» و ارکسترش به رهبري «بهنام ابطحي»، ششم فروردين 1396 در سالن بزرگ نمايشگاه بين‌المللي قشم روي صحنه رفتند و اجراي نوروزي‌شان را براي اهالي اين جزيره و مسافران نوروزي آن به نمايش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
خواننده «مشکي رنگ عشقه» که به قول خود در بيشه‌ي خودشان روي صحنه مي‌رفت، اجرايش را با «کلافه» از آلبوم «فقط گوش کن» آغاز کرد.
 
او سپس به رسم همه کنسرت‌هايش، دقايق ابتدايي برنامه را به کساني که جانشان را براي کشور فدا کرده‌اند و همچنين هنرمندان فقيد اختصاص داد. اين هنرمند از «ابراهيم منصفي» و «ناصر عبداللهي» دو چهره برجسته موسيقي هرمزگان نام برد و از حضار خواست سي ثانيه به احترام کساني که از آن‌ها ياد کرده بايستند و دست بزنند. اين خواننده همچنين در جملاتي به لهجه بندري با هم‌استاني‌هايش سخن گفت.
 
«داشتم فراموشت مي‌کردم»، «روم نمي‌شه» و «بخند» که هر کدام به دوران مختلف فعاليت‌هاي خواننده مشکي‌پوش اختصاص دارند، قطعات بعدي اين کنسرت بودند و سپس قطعه شاد «شونه به شونه» که نوروز پارسال منتشر شده بود با سولوي ويولن آغاز شد و به اجرا درآمد.
 
رضا صادقي در ادامه تولد «اشکان محمديان» نوازنده کيبورد را تبريک گفت و از گروه خواست برايش موسيقي «تولدت مبارک» را بنوازند.
 
از آنجايي که جزيره قشم طي سه روز قبل از اين کنسرت، شاهد بارش باران بود، خواننده جنوبي با اشاره به اين مسئله خدا را شکر کرد و گفت: «باران در همه فرهنگ‌ها و قوميت‌ها، مقدس و محترم است. اما در جنوب چون کمتر باران مي‌بارد، ارزش بيشتري دارد و بارش باران يعني تمام عاشقانه‌ها. آهنگ بعدي را به اين اميد تقديمتان مي‌کنيم که همه لحظه‌هايتان مثل هواي باراني، عاشقانه باشد» و سپس «شب باروني» را خواند.
 
پرشورترين بخش کنسرت به اجراي دو قطعه «مشکي رنگ عشقه» و «وايسا دنيا» که از پرطرفدارترين آثار پاپ دهه 80 هستند اختصاص داشت.
 
رضا صادقي در اين کنسرت جديدترين قطعه منتشرشده‌اش که «رفيق» نام داشت را هم اجرا کرد و گفت: «اين قطعه را براي کساني مي‌خوانم که در زندگي‌مان واقعاً رفيق و همراه هستند و آن را به فاضل پيش تقديم مي‌کنم که سال‌ها است با من همراه است و چند روز پيش هم داماد شده است.»
 
«دلم برات تنگ شده جونم»، «مي‌خوامت»، «يادگاري»، «تو با مني»، «عاشقتم» و همچنين قطعه بندري «باران دانه دانه»، از ديگر قطعاتي بودند که در کنسرت نوروزي قشم اجرا شدند.

«علي تيموري» صدابرداري جشنواره نوروزي قشم را بر عهده دارد و «شاهين فراهاني» نيز نورپرداز اين جشنواره است.
 
جشنواره نوروزي قشم به همت شرکت «ارمغان طلايي زمان» به مديريت «مهرداد جهانتاب»، از 4 تا 10 فروردين 1396 در سالن بزرگ نمايشگاه بين‌المللي جزيره قشم برگزار مي‌شود.

در ادامه عکس‌هاي «سيد عليرضا حق‌شناس» از کنسرت نوروزي رضا صادقي و گروه مشکي پوشان در قشم را مشاهده کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۱۷۱/رضا_صادقی_باران_در_جنوب_یعنی_تمام_عاشقانه_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: