Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:44:27 GMT

آیت‌الله حسینی‌همدانی: خواب آمریکا برای ایجاد فتنه‌ای دیگر در کشور تعبیر نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۱۸۴/آیت_الله_حسینی_همدانی_خواب_آمریکا_برای_ایجاد_فتنه_ای_دیگر_در_کشور_تعبیر_نمی_شود

آیت‌الله حسینی‌همدانی: خواب آمریکا برای ایجاد فتنه‌ای دیگر در کشور تعبیر نمی‌شود

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه خواب آمریکا و اذنابش که بتوانند فتنه‌ای دیگر در کشور ایجاد کنند تعبیر نمی‌شود،گفت: این خواب با وحدت و انسجام مردم و تبعیت از رهبری هرگز تعبیر نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه نخست نماز جمعه امروزکرج با اشاره به تهدیدات انقلاب اسلامی با توجه به آیات قرآن و روایاتاظهار داشت: دشمنان اسلام برای جلوگیری از پیشرفت و نفوذ اسلام در بین مردم هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند و همیشه این هزینه‌ها مایه و وسیله مناسبی برای پیروزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از روش‌های دشمنان جلوگیری از پیشرفت‌های مادی و معنوی استو در این راه سعی در جلوگیری از پیشرفت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه از تلاش برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام دست بر نمی‌دارد، بیان کرد: دشمن با استفاده از توانایی‌های مالی برای ضربه زدن به دین تلاش می‌کند.

امام‌جمعه کرج در خطبه دومبا تسلیت شهادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) نمونه کامل یک زن است که می‌تواند به عنوان الگوی مناسبی برای بانوان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه ایشان دارای ابعاد مختلفی از جمله مومن و مقید به عمل به وظایف دینی بودند، گفت: حضرت زینب(س) قسمت زیادی از عمر خود را صرف زنده نگه داشتن معارف الهی و اسلامی کردند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با تبریک ولادت امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) اظهار داشت: نهج‌البلاغه حضرت علی(ع) باید مورد توجه مدیران و کسانی که برای انتخابات شوراثبت نام کرده‌اندقرار گیرد و کسانی که رای می‌دهند می‌توانند با خواندن نهجالبلاغه ملاک‌ها را به‌دست بیاورند.

وی با بیان اینکه مولای متقیان، کارگزار شایسته نظام اسلامی را در این کتاب معرفی کرده است، گفت: مسئله انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم و سرنوشت ساز در این مقطع زمانی است و آنقدر مهم است که آمریکا وقتی حرف‌ها و تحرکاتی در داخل کشور از افراد منفعل و غیرانقلابی می‌بیند که به جریان فتنه و ضد استکبار امید دارند تصویب تحریم‌های ظالمانه جدید راعلیه مردم ایران به خاطر نگرانی از نتیجه انتخابات به تاخیر می‌اندازد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه خواب آمریکا و اذنابش که بتوانند فتنه‌ای دیگر در کشور ایجاد کنند تعبیر نمی‌شود،گفت: این خواب با وحدت و انسجام مردم و تبعیت از رهبری هرگز تعبیر نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به روز بیستم فروردین روز قطع رابطه سیاسی با آمریکا و روز ملی فناوری هسته‌ای بیان کرد: ارتباط با ظالم طبق تعالیم قرآن کریم به حال فرد و جامعه مضر است و کشورهایی که با آمریکا رابطه‌ای دوستانه داشته‌اند عاقبتشان معلوم و قابل دیدن است.

وی با بیان اینکه ضرر دوستی با آمریکا خیلی زود مشخص می‌شود، عنوان کرد: به اسم برجام و رفع تحریمها بلاهایی بر سر دستاوردهای هسته‌ای آوردند و اعلام کردند که به دنبال باز کردن پیچ و مهره صنعت هسته‌ای ایران هستیم و آرزو دارند که این صنعت از این کشور گرفته شود.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه به فضل پروردگار و وجود دانشمندان هسته‌ای و جوانان متدین و انقلابی ایران پرچم ایران اسلامی همیشه برافراشته خواهد ماند،گفت: برای رای دادن به افراد و کاندیدای اصلح باید حجت شرعی داشته باشید و باید به کسانی رای دهید که صلاحیت و اهلیت لازم را داشته باشند و شما باید از رای داده شده در نزد خدا دفاع کنید.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه کسانی که دستشان آلوده به فساد بوده و شجاعت لازم برای مقابله با رانت خواری و ویژه‌خواری را ندارند بلکه مبتلا بهاین امور هستند و تجملات و اشرافی‌گری تمام زندگی آنها را گرفته است صلاحیت ندارند، تصریح کرد: افرادی که طبقه محروم و رسیدگی به وضعیت آنها اولویت کاری آنها نیست و دوره آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی را تمام شده می‌دانند و به فکر استقلال و سرافرازی مردم و کشور نیستند و بلکه عزت را در نزدیکی به قدرتهای استکباری و توجه به آمریکا می‌دانندو علیرغم اعلام ولایت‌پذیری برخلاف مسیر مشخص شده توسط ولی حرکت می‌کنند صلاحیت ندارند.

وی با بیان اینکه در این مورد باید مردم بصیر بوده و وظیفه جوانان و رای اولی‌ها در این مورد سنگین است، عنوان کرد: افراد و مطالب کاندیداها و سخنان آنها باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه مواظبت لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه در شورای شهر و رای دادن به افراد و کاندیداها نیز باید بصیرت لازم و کارآمدی و توانایی لازم مدنظر قرار گیرد، تاکید کرد: مسائل مهم شهر در شورا دنبال می شود و اگر بخواهند خوب عمل کنند و واقعا شورای شهر باشند به ترافیک،مبلمان شهری،آموزش و بسیاری از موارد دیگر ورود کرده و لازم است علاوه بر ایمان و تعهد،تخصص لازم را داشته باشند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط شورای شهر کرج و پیشرفت در انجام اقدامات عمرانی در دوره‌های مختلف بیان کرد: ضعفهای اساسی و ساختاری فراوانی علیرغم اقدامات انجام شده وجود دارد که لازم است اعضای شورای شهر کرج در دوره جدید دنبال کنند و باید برای این کارها برنامه و طرح جامع داشته و محدوده شهر را مشخص کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرزبیان کرد: با چه توجیهی در سالهایی که اقتصاد مقاومتی و تقویت تولیدات داخلی مدنظر است فروشگاه هایپر بزرگ که مربوط به تولیدات کشورهای دیگر است در این شهر برپا می‌شود و هنوز این اسامی در شهر جلب نظر می‌کند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه سرمایه گذاری بر پایه تکنولوژی باید در این استان مدنظر قرار گیرد و مصرف گرایی و ترویج فروش کالاهای خارجی نباید گسترش یابد، عنوان کرد: در حال حاضر بازار مصرف برای کالاهای خارجی ایجاد شده در حالی کهتوان تولید و اشتغال کشور باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان زیادی هستند که می توان از این ظرفیت در راستای تولید داخلی بهره گیری کرد، تصریح کرد: همانطور که رهبری فرمودند کار در بخشهای مختلف باید به مدیران بانشاط و جوانان انقلابی واگذار شود و در این امور نیز سیاسی فکر نکرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه متاسفانه سیاست و سیاسی بازی در امور اجرایی آسیبهای زیادی به دنبال دارد و به کارآمدی نظام ضربه می زند، بیان کرد: افرادی توان کار ندارند و در مسندها قرار گرفتهباید کار را به فردی که توانمندتر است بدهد.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه برخی مخالف حشر و نشر مدیران با نماینده ولی فقیه در استان البرز هستند، گفت: به دلیل اینکه با نماینده ولی فقیه دیدار می کنند، اعلام می کنند که دیگر حق ندارید در آن مسئولیت باشید که این رفتارها ظلم به نظام است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه عدم گفتمان سازی در زمینه مصرف کالای داخلی ‌بازی کردن در نقشه دشمن است که به دنبال استفاده از اقتصاد برای ضربه زدن به کشور است، گفت: ضمن مطالبه گری از دولت فعلی به دلیل عدم اجرایی کردن دقیق اقتصاد مقاومتی، همه مردم و دستگاه های نظام برای تحقق این مهم بدون در نظر گرفتن خطوط سیاسی و جناحی به مسئولان کمک کنند که این وظیفه ملی و دینی به سرانجام برسد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به ایام البیض و روزهای اعتکاف و دعا بیان کرد: اعتکاف انسان را به کمال می رساند و برای تربیت نفس و نزدیک شدن به خدای متعال روش پسندیدهای است.

وی با بیان اینکه در سال‌های بعد از انقلاب اعتکاف رونق گرفته است، بیان کرد: اعتکاف سپری برای کم کردن و از بین بردن برخی از آسیبهای اجتماعی که سبب تهاجم فرهنگی دشمن شده، است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به موضوعصلاحیت‌ها در انتخابات شورای شهر بیان کرد: عده ای با علم به اینکه می دانند رد صلاحیت می شوند ثبت نام می کنند و این افراد بنا دارند برای نظام هزینه سازی کنند وگرنه خودشان می دانند که رد صلاحیت می شوند.

وی با بیان اینکه افراد دخیل در فتنهدارای محکومیت جزایی و انجام جرم و دارا بودن مشکلات مادی تنها به دلیل هزینه سازی برای نظام ثبت نام کرده اند، بیان کرد: این افراد می خواهند با این اقدامات و رد صلاحیت خود نظام را زیر سوال ببرند؛ این رفتار نیز جرم دیگری است و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه برای برخورد با این افراد که به دنبال تحمیل هزینه به نظام هستنداقدام کنند.

وی با بیان اینکه کسانی که رد صلاحیت می شوند باید طبق قانون عمل کنند و به دنبال حق خود بروند، بیان کرد: قانون راهکار لازم را برای پیگیری حق و حقوق قانونی داوطلبان فراهم کرده و راهکار قانونی لازم برای پیگیری دیده شده است و این گونه نیست که کسی بدون داشتن دلیل رد صلاحیت شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه چهار مرجع رسیدگی کننده به استعلامات برای تایید صلاحیت افراد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این چهار دستگاه و مرجع وقتی نظر نهایی خود را اعلام می کنند باید کار بر اساس آن انجام شود و مرجع پنجمی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی اعلام می کنند که مرجع دیگری نیز وجود دارد که تحقیقات محلی است، تصریح کرد: در قانون این مرجع پنجم دیده نشده و از دستگاه هایمربوطه بالاتر نیز سوال کردم که اعلام کردند که وجود ندارد بنابراین برای احراز و رد صلاحیت مرجع پنجم نداریم.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی اظهار داشت: انفجار صورت گرفته در آن منطقه مربوط به گروه تروریستی فتح الشام بود و دولت‌های غربی فشار آوردند که به نام دولت سوریه تمام کنند و در حال حاضربه دنبال خلع سلاح سوریه هستند و سحرگاه امروز نیز تلفاتی را با حمله به سوریه به وجود آوردند.

انتهای پیام/

R41451/P1384/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۱۸۴/آیت_الله_حسینی_همدانی_خواب_آمریکا_برای_ایجاد_فتنه_ای_دیگر_در_کشور_تعبیر_نمی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: