Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@18:18:56 GMT

اولین هنرستان کشاورزی دختران گلستان در آزادشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۱۹/اولین_هنرستان_کشاورزی_دختران_گلستان_در_آزادشهر_افتتاح_شد

اولین هنرستان کشاورزی دختران گلستان در آزادشهر افتتاح شد

قربانعلی بذرافشان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: هنرستان کشاورزی دختران این شهرستان که با نام زیتون فعالیت خود را آغاز کرده، اولین هنرستان کشاورزی دخترانه استان گلستان می باشد که در سه رشته گیاهان دارویی، گل های آپارتمانی و زنبورداری با توجه به نیاز سنجی منطقه و علاقه مندی هنرجویان دایر شده و امکان افزایش رشته های بیشتر در حوزه کشاورزی را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این هنرستان در دبیرستان شبانه روزی شهید کوهی نوده خاندوز در سال تحصیلی جاری با حدود 20 هنرجو در پایه دهم با همکاری کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی آزادشهرفعالیت می کند.
رییس آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر بیان کرد: زمینی به مساحت 1/5 هکتار برای فعالیت های این هنرستان اختصاص یافته و براساس تفاهم نامه با جهاد کشاورزی شهرستان، تجهیزات مورد نیاز در سال های آینده از سوی جهاد کشاورزی تامین خواهد شد.
بذرافشان خاطرنشان کرد: این هنرستان با بارز نمودن علایق دختران در زمینه های کشاورزی، ظرفیت های نهفته را شکوفا می سازد و آینده این مسیر آشنایی با فعالیت های کشاورزی و کسب دانش در این زمینه ها برای ورود به دانشگاه است.
شهرستان 95 هزار نفری آزادشهر با 17 هزار و 500 دانش آموز در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۱۹/اولین_هنرستان_کشاورزی_دختران_گلستان_در_آزادشهر_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: