Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@15:36:50 GMT

گلستان| آزادشهر فاقد زیرساخت‌های لازم برای توسعه است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۲۰/گلستان_آزادشهر_فاقد_زیرساخت_های_لازم_برای_توسعه_است

گلستان| آزادشهر فاقد زیرساخت‌های لازم برای توسعه است

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: در حوزه زیرساخت‌ها و اقدامات زیربنایی در شهرستان اقدام خاصی انجام نشده و مشکلات و کمبودهای زیادی وجود دارد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان آزادشهر، سیدرسول حسینی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: شهرستان آزادشهر از زیرساخت‌ها و زیربناهای خوبی برخوردار نیست و باید مشکلات این حوزه با برنامه‌ریزی دقیق رفع شود تا بتوانیم به توسعه دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه اقتصاد و سرمایه‌گذاری مهمترین حوزه است. به‌دنبال این هستیم تا مطالعات دقیقی در راستای تعیین ظرفیت‌ها و پتانسیل شهرستان داشته باشیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: مردم در حوزه‌های اجتماعی و فعالیت‌های گروهی مشارکت خوبی ندارند و باید این ظرفیت خوب تقویت و فرهنگ‌سازی شود.

وی بیان داشت: سطح توقع مردم نسبت به مشارکتی که دارند، همخوانی ندارد و مردم واقف نیستند که بودجه و اعتبارات در سطح شهرستان و استان مشخص است و با مشارکت در برخی فعالیت‌ها می‌توان شاهد تغییرات خوبی در سطح شهرستان بود.

حسینی تاکید کرد: همایش بزرگ جذب و تثبیت سرمایه‌گذاری با مطالعات کارشناسی در اوایل سال 97 برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم بستر را برای رسیدن به توسعه فراهم کنیم.

وی در مورد برنامه های سفر نوروزی یادآور شد: متاسفانه با توجه به اینکه شهرستان آزادشهر یکی از شهرهای کلیدی در مسیر تهران - مشهد به‌شمار می‌رود اما از منظر و فضای‌سبز و زیباسازی؛ اقدامات خوبی برای جذب و ماندگاری مسافر انجام نشده است.

حسینی گفت: قرار است همانند سال‌های گذشته جشنواره اقوام در ورودی شهر در میدان جمهوری با غرفه‌هایی چون صنایع‌دستی، غذاهای سنتی، تولیدات محلی و دیگر فعالیت‌های شهرستان برپا شود. علاوه‌براین روستاهایی که ظرفیت میزبانی از گردشگران و توسعه بوم‌گردی را دارند نیز در اولویت هستند.

وی اظهارداشت: یکی از مشکلات ما در حوزه شهر و روستاهای شهرستان وجود نخاله‌های ساختمانی و زباله است.در همین رابطه اکیپی متشکل از 60 نفر برای پاکسازی محیط شهری ایجادشده است اما متاسفانه فرهنگ‌سازی صحیح برای عدم ریختن نخاله ساختمانی و زباله در کنار و مسیر شهر و روستا وجود ندارد.

فرماندار شهرستان آزادشهر در مورد سایت زباله این شهرستان گفت: در یک‌ماه گذشته تلاش کردیم تا نگاه ما به این سایت به عنوان یک ظرفیت و فرصت باشد. در این مدت برای ساماندهی و رفع مشکلات گذشته چند دستگاه با تکنولوژی پیشرفته در سایت فعال شده و قرار است یکی از شرکت‌های بین‌المللی، این سایت را بمدت 20 سال در اختیار بگیرد و برای ما از این زباله ها برق تولید کند.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۲۰/گلستان_آزادشهر_فاقد_زیرساخت_های_لازم_برای_توسعه_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: