Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@08:53:14 GMT

برگزاری اولین مسابقه نقاشی با موضوع نماز از زبان هنر دراستان سمنان

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۴۷/برگزاری_اولین_مسابقه_نقاشی_با_موضوع_نماز_از_زبان_هنر_دراستان_سمنان

برگزاری اولین مسابقه نقاشی با موضوع نماز از زبان هنر دراستان سمنان

خبرگزاری شبستان: اولین مسابقه نقاشی با موضوع نماز از زبان هنربا همکاری کانون حافظ مسجدالنبی،شورای اقامه نماز اداره کل آموزش وپرورش وکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شاهرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، اشاعه وارتقاء معارف وفرهنگ نماز با استفاده از زبان هنر، گسترش فعالیت های فرهنگی، مذهبی وآشنا شدن هر چه بیشتر دانش آموزان ونوجوانان به نماز وترویج فرهنگ نماز ونمازخوانی با استفاده از زبان هنر از اهداف برگزاری اولین مسابقه نقاشی با موضوع نماز از زبان هنر عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقمندان در مقطع پیش دبستانی، ابتدایی ومتوسطه اول ودوم می توانند آثار خود را در تکنیک های آزاد ونقاشی کلاژ تا 21 بهمن ماه به  نشانی استان سمنان، شهرستان شاهرودکمیته اقامه نماز اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود ارسال کنند.

 

در این مسابقه هر شرکت کننده می تواند یک اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال وبالای اثر موضوع نقاشی  ومشخصات شخصی وآدرس محل سکونت وتلفن همراه خود را مشخص کند.

 

19بهمن تاریخ اعلام نتایج بوده وبه 39 نفر از برگزیدگان درهمه مقاطع لوح سپاس وجوایز نقدی اهداء خواهد شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۴۷/برگزاری_اولین_مسابقه_نقاشی_با_موضوع_نماز_از_زبان_هنر_دراستان_سمنان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: