Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:27:19 GMT

مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع نماز در ماه رمضان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۴۸/مسابقه_خاطره_نویسی_با_موضوع_نماز_در_ماه_رمضان_برگزار_می_شود

مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع نماز در ماه رمضان برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان گفت: مسابقه خاطره‌نویسی با موضوع نماز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوطالب حجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشتبا اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان گیلان در رشتاظهار داشت: ستاد اقامه نماز کشور مسابقه رادیویی نماز و قرآن را در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان اعلام داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت www.namaz.ir مراجعه کرده و پاسخ سئوالات مربوطهرا به سامانه 1000017 ارسال کنند.

وی از برگزاری مسابقه خاطره نویسی با موضوع نماز خبر داد و افزود: این مسابقه شامل موضوعاتی درباره آثار و برکات نماز است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به ستاد اقامه نماز استان گیلان و شهرستان خود و یا از طریق شماره‌های دورنگار 33525332 و 333525332 در این مسابقه شرکت کنند.

حجازی خاطرنشان کرد: به دستگاه‌های اجرایی استان گیلان ابلاغ کردیم نشست‌های مختلفی با موضوع نماز و اهمیت نماز در خانواده برای کارکنان و فرزندان کارکنان خود برگزار کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گیلان با بیان اینکه امسال اجلاس سراسری نماز برگزار می‌شود اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانندتمامی آثار, تولیدات شنیداری, گفتاری و طرح‌هایی که درباره نماز دارند را برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/

R7877/P1357/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۴۸/مسابقه_خاطره_نویسی_با_موضوع_نماز_در_ماه_رمضان_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: