Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@19:10:00 GMT

کرج| البرز ۲ روز آینده بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۹۳/کرج_البرز_۲_روز_آینده_بارانی_می_شود

کرج| البرز ۲ روز آینده بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی البرز از بارانی‌شدن هوا در ۲ روز آینده در این استان خبر داد. ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ استانها البرز نظرات

منصور رحمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت موج ناپایدار سطوح میانی در البرز مرکزی است که به تناوب سبب افزایش ابر، وزش باد و بارش‌های خفیف و پراکنده در ارتفاعات شمالی استان به صورت بارش برف خفیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دمای هوای فعلی 8 درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز قبل در همین ساعت 2 درجه کاهش دما داشته‌ایم.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: سامانه بارشی هوا در حال حاضر در استان البرز ساکن است و سبب بارش‌های خفیف در استان می‌شود.

وی با بیان اینکه البرز در دو روز آینده بارانی است، گفت: در ارتفاعات بارندگی‌ها بصورت برف پیش‌بینی می‌شود و در دشت البرز بارندگی‌ها بصورت باران‌های پراکنده است.

رحمانیان با بیان اینکه فعالیت موج ناپایدار این سامانه تا اوایل فردا سبب رگبار و رعد و برق در استان البرز می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر کیفیت هوا سالم  و سرعت باد 6 متر بر ثانیه است.

انتهای پیام/ ز

R41451/P41362/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۹۳/کرج_البرز_۲_روز_آینده_بارانی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: