Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:30:28 GMT

عکس/ تنها تالاب فصلی در استان البرز

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۲۹۵/عکس_تنها_تالاب_فصلی_در_استان_البرز

تالاب فصلی روستای صالحیه در نظرآباد تنها تالاب در استان البرز است . ورودی این تالاب از سمت کردان سیراب می‌شود.

به گزارش مشرق: بیش از ۳۰ گونه از انواع پرندگان در این تالاب مشاهده شده که می‌توان به پرندگان نادری همچون دورنا، لک‌لک سیاه و پلیکان سفید اشاره کرد. این تالاب در ایام نوروز و آغاز فصل بهار به عنوان یک منطقه‌ی گردشگری در استان البرز شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستای صالحیه در نزدیکی شهرستان نظرآباد و حدفاصل بین شهر آبیک و فرودگاه آزادی واقع شده است.

تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز تنها تالاب فصلی در استان البرز منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۲۹۵/عکس_تنها_تالاب_فصلی_در_استان_البرز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: