Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:21:46 GMT

ثبت یک‌میلیون تردد از محورهای البرز در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۳۰۱/ثبت_یک_میلیون_تردد_از_محورهای_البرز_در_روز_طبیعت

ثبت یک‌میلیون تردد از محورهای البرز در روز طبیعت

کرج - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از تردد بیش از یک‌میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان در روز سیزدهم فروردین‌ماه خبر داد.

مهرداد جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت تردد خودروها در ایام تعطیل از محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: روز سیزدهم فروردین یک‌میلیون و ۲۴۰ هزار و ۳۳۹ خودرو از محورهای استان تردد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز تأکید کرد: آمار تردد خودروها توسط ۴۴ دستگاه تردد شمار منصوب در محورهای استان شمارش‌شده است.

جهانی همچنین اضافه کرد: تعداد تردد کلی از محورهای استان البرز در ایام نوروز تا روز هجدهم فروردین‌ماه محاسبه و اعلام می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۳۰۱/ثبت_یک_میلیون_تردد_از_محورهای_البرز_در_روز_طبیعت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: