Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@10:17:22 GMT

انواع مدل شینیون فرانسوی ساده و مجلسی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۳۵۳/انواع_مدل_شینیون_فرانسوی_ساده_و_مجلسی

انواع مدل شینیون فرانسوی ساده و مجلسی

شینیون فرانسوی از آن مدل جمع کردن موست که بخاطر ساده و کلاسیک بودن بسیار محبوبیت دارد. این مدل را هم می‌توانید برای میهمانی‌های رسمی درست کنید و هم برای دورهمی‌های دوستانه با لباس‌های اسپورت. از شینیون فرانسوی کلاسیک گرفته تا جمع کردن برای مو‌های کوتاه، در ادامه این مطلب را به نقل از بانوی شهر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شینیون فرانسوی رسمی



این مدل مدرن و در عین حال رسمی است، مدلی ساده که شما می‌توانید به راحتی با یک پیراهن یقه باز ست کنید.
برای مو‌های کوتاه



معمولا شینیون کردن مو‌های کوتاه سخت‌تر است، همچنین انتخاب مدل برای موی کوتاه نیز دشوارتر از مو‌های بلند است. این شینیون فرانسوی را به راحتی می‌توانید روی مو‌های کوتاه اعمال کنید و چهره‌ای جذاب داشته باشید.
شینیون فرانسوی کلاسیک



شاید بتوان این مدل را یکی از سنتی‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل‌های جمع کردن دانست، مدلی که مو را در پشت سردرهم و نامنظم‌تر نشان می‌دهد، اما در جلو سر بسیار مرتب و جذاب است. این مدل کمی پایین‌تر از مدل‌های دیگر قرار می‌گیرد و معمولا برای اینکه جذاب‌تر شود در یک سمت آن از گل یا گیره تزیینی استفاده می‌شود.
جمع بالای سر


برخلاف مدل‌های دیگر شینیون فرانسوی که به نظر می‌رسد پیچش مو به سمت پایین و روی گردن است، در این مدل مو به سمت بالا پیچیده شده است. این مدل شینیون فرانسوی نیز برای میهمانی‌های رسمی مناسب خواهد بود.
بستن با چتری‌های آزاد



در بسیاری از مدل‌های شینیون، مو به صورت کامل جمع می‌شود. اما اگر می‌خواهید جلوی موهایتان کمی آزاد باشد یا چتری بماند، این مدل شینیون فرانسوی را امتحان کنید. در این مدل که با ظرافت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها انجام می‌شود، مقداری از مو‌های جلوی سر آزاد مانده و پس از تکمیل کار در پشت سر، مو‌های جلو به سلیقه و اندازه دلخواه، فر شده یا صاف می‌ماند.
شینیون فرانسوی شلوغ


این مدل مو که کمی درهم و شلوغ‌تر از سایر مدل‌ها به نظر می‌رسد، یک مدل بی نقص و زیبا است به شرطی که روی مو‌های تازه شسته شده اعمال شود. پس از یک روز مو‌ها روغن طبیعی خود را بازگردانده و دیگر نمی‌توانید این مدل مو را آنطور که می‌خواهید درست کنید. باید به مو‌های تازه شسته شده کمی حجم دهید تا این مدل شینیون فرانسوی بهتر دیده شود. برای این کار بهتر است از اتوی مویی که شیار‌های بسیار ریز دارد استفاده کنید.
شینیون فرانسوی بافته شده



این مدل بسیار جذاب و زیبا است و از جمله فرم‌هایی است که در بالای سر انجام می‌شود. مو‌ها داخل هم به زیبایی و ظرافت بافته شده و پشت گردن آزاد می‌ماند. مدلی کلاسیک که با اضافه کردن یک گیره سر تزیینی کوچک می‌تواند جذاب‌تر شود.
همراه با گل



این مدل زیبا که در پایین سر و بالای گردن بسته شده است بیشتر برای مو‌های بلند و ضخیم مناسب است. گل تزیینی روی سر آن را تکمیل می‌کند. این مدل مو به یک سمت تمایل دارد و قرار گرفن گل در سمتی که موی کمتری در آن قرار گرفته است، هارمونی خوبی ایجاد و به این مدل شینیون فرانسوی جذابیت بیشتری میبخشد.
شینیون نامتقارن



می‌خواهید مدل مویی متفاوت‌تر داشته باشید؟ این مدل که در پشت سر نامتقارن به نظر می‌رسد می‌تواند انتخاب خوبی باشد. یک مدل جذاب که هم به موهافرم می‌دهد هم باعث می‌شود پرحجم و پرتر به نظر برسد.
مدل پرنسس جنگجو



یک مدل دیگر که در آن مو آزاد و شلوغ است برای افرادی که نمی‌خواهند مدل موهایشان کسل کننده یا خیلی منظم باشد این مدل پیشنهاد می‌شود.

در نهایت بد نیست بدانید شینیون فرانسوی از جمله مدل‌هایی است که به راحتی روی مو انجام می‌شود و همیشه نیاز به آرایشگاه رفتن نیست. منبع: بانوی شهر

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۳۵۳/انواع_مدل_شینیون_فرانسوی_ساده_و_مجلسی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: