Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@23:04:43 GMT

کارگاه هاي آموزشي پيشگيري از رفتارهاي پرخطر و آسيب هاي اجتماعي نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۳۹۳۵۸/کارگاه_های_آموزشی_پیشگیری_از_رفتارهای_پرخطر_و_آسیب_های_اجتماعی_نوجوانان

کارگاه هاي آموزشي پيشگيري از رفتارهاي پرخطر و آسيب هاي اجتماعي نوجوانان

خبرگزاري آريا - کارگاه هاي آموزشي پيشگيري از رفتارهاي پر خطر و آسيب هاي اجتماعي نوجوانان به همت فرهنگسراي گلستان ويژه اولياء دانش آموزان مدارس منتخب سطح منطقه 8 برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه8 و فرهنگسراي گلستان ؛ کارگاه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با رويکرد جامعه محور در راستاي مبارزه با اعتياد و آسيب هاي اجتماعي و با هدف گسترش نهضت فرهنگي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و اجتماعي سازي مبارزه با مواد مخدر در زمينه آگاه سازي اولياء دانش آموزان و افزايش شناخت آنان در زمينه آسيب هاي اعتياد ورفتارهاي پرخطر با مشارکت دانش آموزان در مدارس اجرا خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگاه هاي آموزشي پيشگيري از رفتارهاي پر خطر و آسيب هاي اجتماعي با حضور هامان نارنجي ها متخصص ، پژهشگر اعتياد عصر روز سه شنبه 21 آذر ماه ساعت 15 با مشارکت مدارس منطقه 8 در سالن کنفرانس فرهنگسراي گلستان برگزار مي شود.
علاقمندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به فرهنگسراي گلستان واقع در ميدان هلال احمر، خيابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه و يا با تلفن 77844574 تماس بگيرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۳۹۳۵۸/کارگاه_های_آموزشی_پیشگیری_از_رفتارهای_پرخطر_و_آسیب_های_اجتماعی_نوجوانان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: