Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@11:56:48 GMT

اعتراف سارقان به 40 فقره سرقت مغازه در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۴۳۶/اعتراف_سارقان_به_۴۰_فقره_سرقت_مغازه_در_اردبیل

اعتراف سارقان به 40 فقره سرقت مغازه در اردبیل

سرهنگ سید داوود موسوی روز شنبه افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از مغازه به روش کش روزنی در حوزه استحفاظی کلانتری 17 وحدت اردبیل و روند صعودی وقوع این سرقت بررسی موضوع با تشکیل گروه تخصصی عملیاتی و با هدف کشف این سرقت ها در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، وی گفت: با بررسی میدانی محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی مأموران کلانتری پی به این موضوع بردند که سارقان یک زن و یک مرد هستند که با استفاده از یک دستگاه سواری پراید فعالیت مجرمانه خود را انجام می دهند، که با تشدید اقدامات کنترلی و هدفمندسازی گشت های انتظامی سارقان هنگام تردد در شهرک سینا شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان اردبیل با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده گفت: هر 2 سارق در ابتدای بازجویی ها منکر هرگونه ارتکاب سرقت بودند، ولی با ارائه دلایل و مستندات لب به سخن گشوده و به ارتکاب 40 فقره سرقت از مغازه به روش کشت روزنی و فروش اموال مسروقه به 2 مغازه سوپرمارکت اعتراف کردند.
سرهنگ موسوی بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی و طی عملیات پلیسی خریداران اموال مسروقه دستگیر شدند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۳۶/اعتراف_سارقان_به_۴۰_فقره_سرقت_مغازه_در_اردبیل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: