Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:43:09 GMT

اسکان ۱۵۰ مسافر نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۴۳۹/اسکان_۱۵۰_مسافر_نوروزی_در_بقاع_متبرکه_شهرستان_تویسرکان

اسکان ۱۵۰ مسافر نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان

تویسرکان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از اسکان ۱۵۰ مسافر در بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان طی ایام عید خبر داد

حمید رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر از اسکان ۱۵۰ نفر از مسافران نوروزی در بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان طی ایام عید خبر داد و اظهار داشت: در این مدت ۱۷ هزار زائر از بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان زیارت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ایام عید، گفت: این تعداد مسافر نوروزی در دو بقعه متبرکه حیقوق نبی(ع) و امام زاده محمد روستای شان آباد اسکان داده شده اند.

حمید رضا نوروزی از بازدید ۲۰ نفر از گردشگران خارجی از محل آستان مقدس حیقوق نبی(ع) این شهرستان در این ایام خبر داد و افزود: این گردشگران خارجی از تبعه های کشور استرالیا بودند که از محل خیمه های معرفت در جوار این بقعه متبرکه نیز بازدید کردند.

وی از برپایی خیمه معرفت، غرفه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، همه واقف باشیم، ایستگاه صلواتی، مسابقه فرهنگی روزانه و نمایشگاه آرامش بهاری طی ایام عید در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و افزود: مردم با حضور در بقاع متبرکه از غرفه های مختلف دیدن کرده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۳۹/اسکان_۱۵۰_مسافر_نوروزی_در_بقاع_متبرکه_شهرستان_تویسرکان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: