Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@12:52:21 GMT

افتتاح پروژه آسفالت معابر ۱۷ روستای بخش مرکزی سلماس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۴۵۹/افتتاح_پروژه_آسفالت_معابر_۱۷_روستای_بخش_مرکزی_سلماس

افتتاح پروژه آسفالت معابر ۱۷ روستای بخش مرکزی سلماس

بخشدار مرکزی سلماس گفت: همزمان با دهه فجر پروژه آسفالت معابر 17 روستای بخش مرکزی این شهرستان در دهه فجر 96 افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آذرپیام، عباس محمدزاده گلعذانی امروز در مراسم افتتاح پروژه های دهیاری های بخش مرکزی سلماس که بصورت همزمان با حضور مسئولین شهرستان در روستای سیلاب، مرکز دهستان کره سنی به بهره برداری رسید،‌ با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: همزمان یا دهه فجر شاهد بهره برداری از ۱۷ روستای بخش مرکزی از خدمات زیرسازی و آسفالت معابر روستایی و محوطه سازی، جدول گذاری و تعبیه بتن پلاک بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ۱۰۰هزار مربع از روستاهای سیلاب، شوریک، وردان، مغانجوق، کلشان، اولق، سوره، گلعذان، صدقیان، پکاجیک زولاچای، ملحم، هفتوان، میناس، سرنق، زاویه جیک، یوشانلو با صرف اعتبار ۳۰میلیارد ریال از این خدمات بهره مند شده اند.

بخشدار مرکزی سلماس تصریح کرد: مجموع حجم کاری نجام شده در سال ۹۵ و ۹۶ بیش از ۳۰۰هزار مربع و با اعتباری بالغ بر بیش از ۸۰میلیارد ریال بوده است ه از این حیث بخش مرکزی شهرستان سلماس مقام اول استان را در بحث زیرسازی و آسفالت معابر روستایی کسب نموده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۵۹/افتتاح_پروژه_آسفالت_معابر_۱۷_روستای_بخش_مرکزی_سلماس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: