Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:45:08 GMT

برترین های جشنواره استانی قرآن محور یه کیه تی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۴۸۱/برترین_های_جشنواره_استانی_قرآن_محور_یه_کیه_تی_معرفی_شدند

برترین های جشنواره استانی قرآن محور یه کیه تی معرفی شدند

سنندج - ایرنا - برترین های سومین جشنواره استانی قرآن محور یه کیه تی (وحدت) شامگاه سه شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سنندج معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سومین جشنواره استانی قرآن محور یه کیه تی(وحدت) از روز یکشنبه با برگزاری محافل انس با قرآن کریم در شهرستان ها با حضور قاریان بین المللی آغاز شد و امشب با معرفی نفرات برگزیده بکار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با رای هیات داوران در رشته ترتیل رده سنی بالای 16 سال برادران رتبه نخست را فواد مولودی، رتبه دوم بطور مشترک به سیدپیمان احمدی و سامان صیدی رسید و محمود مردوخیان نیز سوم شد.
همچنین با رای هیات داوران در رشته ترتیل رده سنی کمتر از 16 سال برادران سید محمد حسینی رتبه نخست را بدست آورد، سید احمد حسینی دوم شد و بنیامین ابراهیمی نیز رتبه سوم را کسب کرد.
در رشته ترتیل رده سنی بالای 16 سال بانوان نیز با رای هیات داوران رتبه نخست را کیمیا سلیمی زند کسب کرد، رتبه دوم به سلیر محمدی رسید و ماهان نصیری نیز سوم شد.
هیات داوران در رشته ترتیل رده سنی زیر 16 سال بانوان کسی را شایسته کسب عناوین اول تا سوم تشخیص نداد و آناهیتا اسدی را شایست تقدیر دانست.
در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم رده سنی بالای 16 سال برادران حسین فرامرزی، حمید عطایی و محمد ادریس فاتحی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم رده سنی زیر 16 سال برادران هم هیات داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را برا کسب عناوین اول تا سوم انتخاب نکرد و تنها مادرین جواهری شایسته تقدیر شناخته شد.
هیات داوران در بخش حفظ یک جزء قرآن کریم رده سنی بالای 16 سال بانوان نیز فقط زینب رضایی را شایسته تقدیر دانست.
با رای هیات داوران در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم نیز جلال مرادی رتبه اول، میلاد علی پناه رتبه دوم و نوید حمزه هم رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته حفظ کل هم فقط عابد میرکی شایسته تقدیر شد.
علی میرزایی، جلال مرادی، عثمان ملایی، اکرم قاسمی، دریا میرکی، فرانک رحمتی برگزیدگان آزمون کتبی حفظ سوره یاسین و واقعه این دوره از جشنواره بودند.
روح الله حیدری رتبه نخست، علی اصغر فاطمی زاده و میلاد امانی هم بطور مشترک رتبه دوم رشته ابتهال خوانی را کسب کردند.
7348/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۸۱/برترین_های_جشنواره_استانی_قرآن_محور_یه_کیه_تی_معرفی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: