Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@15:54:16 GMT

بازیگر سریال حوالی پاییز:غافلگیر خواهید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۴۹۱/بازیگر_سریال_حوالی_پاییز_غافلگیر_خواهید_شد

«رضا اکبرپور»، بازیگر تازه‌کاری است که موفق شده است این روزها با بازی در نقش سامان در سریال «حوالی پاییز » توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«رضا اکبرپور»، بازیگر تازه‌کاری است که موفق شده است این روزها با بازی در نقش سامان در سریال «حوالی پاییز » توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از غافلگیرشدن بیننده در قسمت‌های آینده «حوالی پاییز» سخن گفت.«رضا اکبرپور»، که این روزها بازی در نقش مقابل «لیلا اوتادی» را تجربه می‌کند. در ارتباط با تجربه‌های هنری خود و چگونگی انتخاب برای ایفای نقش سامان سریال «حوالی پاییز » گفت: من از سال 1379 آموزش بازیگری را در کانون فرهنگی تربیتی «حُر» آغاز کردم. 

      18 سال تمرین در تئاتر    او با تاکید بر اینکه 18 سال از آن روزها می‌گذرد ادامه داد: از همان دوران زیر نظر اساتید بزرگی در این حوزه آموزش دیدم. از سال 1380فعالیت جدی خود را در تئاتر شروع کردم و موفق شدم چندین جایزه بازیگری را در این مدت دریافت کنم. پس از چند سال در تله فیلمی به‌نام «زمانی برای ایستادن» به کارگردانی «علی سرآهنگ» بازی کردم که جزو سه فیلم برتر تلویزیون شد.    ازنویسندگی تا « آپاندیس»    وی در ادامه افزود: پس از بازی دراین تله فیلم، مشغول به نوشتن فیلمنامه سینمایی «کاکا» شدم، علاوه بر نویسنده، بازیگر این فیلم سینمایی نیز بودم. «کاکا» به‌زودی اکران خواهد شد. آشنایی من با حسین نمازی به ساخت فیلم «حرف‌های در گوشی» برمی‌گردد.نمازی از من دعوت کرد در این پروژه حضور داشته باشم، ولی این فیلم ساخته نشد. تصمیم بر این شد که فیلمی دیگری به نام «آپاندیس» ساخته شود، من در آن کار اولین همکاری خود را با حسین نمازی آغاز کردم و پس از آن نیز به سریال «حوالی پاییز» پیوستم.    اعتماد به تازه‌کار    اکبرپور در خصوص تجربه بازی در سریال «حوالی پاییز» و همکاری با حسین نمازی کارگردان این فیلم سینمایی توضیح داد: در ابتدا از سعید پروینی تهیه‌کننده این سریال و حسین نمازی تشکر می‌کنم که در این شرایط حال حاضر که اعتماد به بازیگران تازه‌کار بسیار سخت شده است به من اعتماد کردند و فرصتی برای دیده‌شدن به ما دادند. حسین نمازی کارگردان کاربلدی است و زمانی که به بازیگر اعتماد می‌کند، او را در نقش خود رها کرده و اجازه استفاده از خلاقیت را به بازیگر می‌دهد. بسیار خوشحال هستم که با این تیم کاربلد اولین تجربه سریال خود را پشت‌سر گذاشتم.    منتظر قسمت‌های آینده باشید    او در ارتباط با نزدیک‌شدن به نقش «سامان» و تلاش برای رسیدن به این کاراکتر که تاثیر بسیاری بر دیگر شخصیت‌های این سریال دارد، نیز توضیح داد: در این سریال تمام سعی من این بود که شخصیت واقعی را از کاراکتر سامان ارائه دهم. شخصیتی چند وجهی که از میان مردم آمده و ملموس و واقعی باشد و مخاطب با او ارتباط برقرارکند. در قسمت‌های بعدی نیز نقش موثرتری را از این کاراکتر شاهد خواهیم بود.منتظر قسمت‌های آینده این سریال باشید.    بازخورد خوب مخاطب    وی در پاسخ به این سوال که با پخش چند قسمت اولیه فیلم، چه بازخورهایی را از جانب مخاطبان دریافت کرده‌اید و فکر می‌کنید جذابیت داستان باعث بیشتر دیده‌شدن فیلم در قسمت‌های بعدی خواهد شد یا خیر؟ گفت: در این مدت با بازخوردهای بسیارخوبی از مخاطبان در فضای مجازی روبه‌رو شدم و سوالات گوناگون مخاطبان از ادامه داستان سریال نشان می‌دهد که پیگیر موضوع فیلم هستند و این برایم بسیار لذت‌بخش است.وی در پایان افزود: به مخاطبان وعده می‌دهیم منتظر غافلگیری «حوالی پاییز» در قسمت‌های بعد باشند.    منبع:ایرنا  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۴۹۱/بازیگر_سریال_حوالی_پاییز_غافلگیر_خواهید_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: