Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@20:26:58 GMT

خانم جان! من وقت نکردم کادو درست کنم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۵۲۱/خانم_جان_من_وقت_نکردم_کادو_درست_کنم

خانم جان! من وقت نکردم کادو درست کنم

به گزارش جام جم آنلاین، مدرسه ها تمام شد و تابستان، آرام و پرحرارت، ما را با فراغت های کودکانه، داغ و برشته می کند. در این چند ماه پیش رو، قرار است بچه ها، روزهای بدون معلم را تجربه کنند؛ و پدر و مادرها، مستقیم و بی واسطه، به سمت «مدیرکل پرورشی فرزندان» منصوب شوند، بی آنکه بتوانند به اقتضاء مشغله های زندگی مدرن، شش دانگ سهم تربیتی خود را به جان مدرسه های خسته، حواله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در عوض، معلم های صبور و «کمی تا قسمتی مظلوم»، به خلوت آرام خود پناه می برند تا کمر خم شده از بار سنگین تربیت را، کمی راست کنند و تعداد موهای سفید و چین های صورت و صفرهای رقیق حساب بانکی شان را، شماره کنند.

این نامه، دست خط یک دانش آموز ابتدایی کاشانی است که به بهانه روز معلم برای معلمش نوشته. خواندن این کاغذ، در این روزهای داغ اقتصاد و سیاست، خالی از لطف نیست؛ شاید، خستگی های کهنه معلمان عاشق را التیام دهد: «خانم جان! من وقت نکردم برای شما کادو درست کنم. چون شما دوست داری درس هایمان خوب بشود، من هم سعی می کنم از این که هستم عالی تر بشوم... دست شما را هم می بوسم... ته دلم برای شما دعا می کنم که همیشه معلمم باشی»

| عکس نوشت | شماره 32| سید مهدی سیدی |

به اشتراک گذاری کد خبر : 2898711534529133065 برچسب‌ها : عکس نوشت سید مهدی سیدی خانم جان! من وقت نکردم کادو درست کنم لینک کوتاه : اخبار مرتبط از برج ایفل تا اعترافات یک داعشی / سخنی با پاریسی های مهربان شنبه 20 خرداد 1396 13:37 حضور زنان در ورزشگاه؛ آری یا خیر! / هم، زن ها بخوانند هم مردها یکشنبه 21 خرداد 1396 15:31 در حسرت یک ثانیه بدون درد / ویژه شب های قدر شنبه 27 خرداد 1396 13:27 روایت بیژن بنفشه خواه از الاغ سواری در سکانسی از لیسانسه ها + عکس شنبه 3 تیر 1396 09:46 گشتی در دنیای پر رمز و راز مجریان / همه مجری های تلویزیون در یک قاب یکشنبه 4 تیر 1396 10:00

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها نماز سردار سلیمانی در حرم امام رضا (ع) +عکس همسر و دختر بنی‌صدر چگونه لباس می‌‎پوشیدند؟ +عکس وقتی ماده پاندا پسرش را تنبیه می کند! +عکس تصادف BMW میلیاردی در تهران +عکس قتل مادرشوهر از ترس افشای ارتباط پنهانی پیرزن 131 ساله چینی کهنسال ترین بشر روی زمین شد +عکس تقلب عجیب یک دروازه بان +عکس رویا تیموریان و پرویز پرستویی در یک سریال دهه شصتی + عکس دیوید کاپرفیلد ایرانی زشت‌ترین و ترسناک‌ترین اسباب‌بازی‌های جهان + عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها علت اجرایی نشدن مصوبات مجلس درباره آمریکا بررسی شود/ دولت گزارش نمی دهد شکار گورخر توسط کروکودیل این وانت 250 میلیون تومان قیمت دارد (عکس) به زودی می‌توانید مخاطب پست‌های اینستاگرام خود را محدود کنید InnSpire و ساخت کامپیوتری کوچک در یک کابل آیا فیسبوک از وب‌کم کاربران جاسوسی می‌کند؟ حملات گسترده باج‌افزار Petya به فرودگاه‌ها و بانک‌های سراسر جهان تبادل آتش بانوی تک تیرانداز سوری با یک داعشی + ویدیو زشت‌ترین و ترسناک‌ترین اسباب‌بازی‌های جهان + عکس خنده های وقیحانه مردی که پسر 5 ساله اش را به قتل رساند +عکس آخرین مطالب همه سایت 10:15 خانم جان! من وقت نکردم کادو درست کنم 10:14 جمع آوری نمادین زباله توسط هدیه تهرانی +عکس 10:00 ماجرای حمله یک بیمار روانی با چاقو به پزشک 09:54 آماده باش ناوها و جنگنده های آمریکا برای حمله احتمالی به سوریه 09:53 علت اجرایی نشدن مصوبات مجلس درباره آمریکا بررسی شود/ دولت گزارش نمی دهد 09:46 سردار سلیمانی و آیت الله جنتی در حرم امام رضا (ع) +عکس 09:46 ماموران آلمانی اجلاس گروه 20 به جای برقراری امنیت رابطه جنسی برقرار کردند! 09:28 تابستان چه عطری بزنیم؟ 09:26 شکار گورخر توسط کروکودیل 09:21 این وانت 250 میلیون تومان قیمت دارد (عکس) فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۵۲۱/خانم_جان_من_وقت_نکردم_کادو_درست_کنم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: