Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@19:30:41 GMT

ورود نیروهای «دموکراتیک سوریه» به فرودگاه «الطبقه» در الرقه

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۵۲۶/ورود_نیروهای_دموکراتیک_سوریه_به_فرودگاه_الطبقه_در_الرقه

ورود نیروهای «دموکراتیک سوریه» به فرودگاه «الطبقه» در الرقه

نیروهای کُرد «دموکراتیک سوریه» اعلام کردند که وارد فرودگاه نظامی «الطبقه» در الرقه شدند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، نیروهای کُرد «دموکراتیک سوریه» تحت حمایت آمریکا وارد فرودگاه نظامی «الطبقه» که در اشغال تروریست‌ها قرار دارد، شدند.

کارشناسان نظامی معتقدند که هدف نیروهای دموکراتیک سوریه از حمله به الطبقه تضعیف قدرت داعش در دفاع از منبج به عنوان نقطه اصلی تمرکز این گروه تروریستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبج در نزدیکی شهرهای الباب و جرابلس که با ترکیه هم مرز هستند، قرار دارد و یکی از مراکز اصلی داعش در حومه شمال شرقی حلب محسوب می شود. شهر منبج دارای اهمیت راهبردی است؛ به دلیل اینکه در خط امدادرسانی اصلی داعش میان الرقه در سوریه و مرزهای ترکیه واقع شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۵۲۶/ورود_نیروهای_دموکراتیک_سوریه_به_فرودگاه_الطبقه_در_الرقه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: