Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-03-29@14:56:05 GMT

پیام تسلیت ستاره‌های نود و هشت برای درگذشت حسین حسن‌دخت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۰۵۳۶/پیام_تسلیت_ستاره_های_نود_و_هشت_برای_درگذشت_حسین_حسن_دخت

پیام تسلیت ستاره‌های نود و هشت برای درگذشت حسین حسن‌دخت

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مراسم تشییع پیکر حسین حسن‌دخت برگزار شد.

 

به گزارش وب‌سایت نود، پیکر مرحوم حسین‌حسن‌دخت کاپیتان سال‌های گذشته و سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۳ امروز از ورزشگاه باغشمال به سمت وادی رحمت تشییع شد. 

به همین مناسبت بازیکنان نسل نود و هشت فوتبال ایران به خانواده این مرحوم تسلیت گفته و با آن‌ها ابراز همدردی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس شام‌غریبان مرحوم حسن‌دخت از ساعت ۱۸ امروز، در مسجد شمع‌چیان، واقع در خیابان عباسی بالاتر از توانیر برگزار خواهد شد.

1870

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۰۵۳۶/پیام_تسلیت_ستاره_های_نود_و_هشت_برای_درگذشت_حسین_حسن_دخت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: