Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@08:29:58 GMT

پیگیری مشکلات باشت در نشست شورای اداری+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۳۳۵/پیگیری_مشکلات_باشت_در_نشست_شورای_اداری_فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار شهرستان باشت گفت:طرح‌های تامین آب زمین‌های کشاورزی وآشامیدنی، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای باشت، لاستیک سازی خان احمد، گازکشی و برق رسانی به روستاها، ساخت فضا‌های ورزشی، روشنایی، ساخت پل و جاده سازی، فضای سبز، جدول گذاری وآسفالت معابر از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه در خصوص نصب تجهیزات بیمارستان شهدای باشت در چند روز آینده و خانه‌های بهداشت در این شهرستان تصمیم گیری شد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم گفت: مهمترین طرح شهرستان باشت شهرک صنعتی خان احمد است که طرح لاستیک سازی این شهرک دراسفند ۹۵ کلنگ زنی شده وجواز تاسیس آن صادر وخاکبرداری آن آغاز شده است.
دیودیده از الحاق ۱۰ هکتار زمین به شهرک صنعتی خان احمد باشت برای اجرای طرح لاستیک سازی خبر داد و گفت:۲۵ هکتار دیگر نیز به زودی الحاق خواهد شد.
خادمی پیمانکارطرح لاستیک سازی با اشاره به ضعف همکاری مسئولان گفت: در جلسات متعدد قرار شد زمینی به مساحت ۸۰۰ متر در اختیار ما قرار بدهند که هنر این وعده عملی نشده است.
خوان پایه مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان هم به بهره برداری از پل ورودی باشت تا بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت:به زودی کار اجرایی محور باشت-چرام نیز از سر گرفته می‌شود.
مدیر عامل برق استان با اشاره به برق رسانی به منطقه سخت گذر پیچاب گفت: برای اجرای طرح‌های برق رسانی در این شهرستان بیش از ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان نیز از اجرای دو طرح گازرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: گازرسانی از آبده گاه تا تلچگاه از هفته آینده آغاز می‌شود و طرح گازرسانی به شش روستای دیگر نیز تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
بررسی مشکلات ۱۲ طرح آبرسانی روستایی، از دیگر برنامه‌های این نشست بود.
پاسره مدیرکل آبفای روستایی استان با اشاره به تکمیل طرح آبرسانی به روستا‌های آلکان و تل مویزی گفت: قرارداد مجتمع آبرسانی خان احمد شامل ۸ روستا با ۱۸ میلیارد ریال بسته شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۳۳۵/پیگیری_مشکلات_باشت_در_نشست_شورای_اداری_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: