Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@05:48:56 GMT

برگزاری کلاس تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در مؤسسه کوثر

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۳۴۵/برگزاری_کلاس_تربیت_معلم_روخوانی_و_روان_خوانی_قرآن_در_مؤسسه_کوثر

برگزاری کلاس تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن در مؤسسه کوثر

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه فرهنگی قران و عترت کوثر مرتضی علی(ع) با توجه به اینکه درسال ۹۴ یک دوره تربیت معلم روخوانی وروان‌خوانی را برگزار کرد و از مجموع 22 شرکت‌کننده، ۲۰ نفر قبول شدند.

همچنین در سال جاری نیز، همزمان ۲ دوره دیگر تربیت معلم ویژه بانوان به صورت تخصصی در رشته روخوانی و روان‌خوانی را در حال اجرا هستیم که هر کلاسی ۲۵ نفر شرکت‌کننده دارد و مجموعاً ۵۰ نفر فراگیر مربیگری قرآن در حال آموزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد جلسات دوره تربیت مربی قرآن،136 ساعت است که در 57 جلسه آموزشی برپا می‌شود. آزمون‌های پایانی این دوره آموزشی در پایان آذرماه برگزار می‌شود. اساتیدی که در این دوره تدریس می‌کنند شامل مریم کولیوند در رشته روانشناسی و سیده اکرم عبادی در رشته قرائت به آموزش می‌پردازد.

گفتنی است؛ مؤسسه قرآنی کوثر مرتضی علی(ع) در تهران، جاده ساوه، سه‌راه آدران، شهرک قلعه میر، خیابان ۱۶متری گلها، کوچه مؤسسه کوثر واقع شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۳۴۵/برگزاری_کلاس_تربیت_معلم_روخوانی_و_روان_خوانی_قرآن_در_مؤسسه_کوثر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: