Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@19:57:07 GMT

صید ماهی عجیب با سر دلفین در چین +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۳۷۲/صید_ماهی_عجیب_با_سر_دلفین_در_چین_تصاویر

صید ماهی عجیب با سر دلفین در چین +تصاویر

برش‌هایی از فیلم صید این ماهی در فضای مجازی منتشر شده که بدنی شبیه به بقیه ماهی‌ها دارد، اما سر آن کاملا متفاوت است. برخی می‌پرسند آیا ممکن است ماهی عجیب حاصل ترکیب دلفین و ماهی کپور باشد؟ برخی هم به شفافیت و براق بودن این ماهی اشاره کرده و حالت آن را متفاوت از سایر ماهی‌ها عنوان کرده اند. تابناک با تو: ماهی عجیب با سر «پرنده» موجی از جنجال را در سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی چین برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی می‌گویند سر ماهی شبیه به سر کبوتر و یا طوطی است در حالیکه برخی دیگر سر او را شبیه به دلفین‌ها می‌دانند.

یک کارشناس محلی در زمینه ماهی می‌گوید این مخلوق عجیب شکل به هم ریخته‌ای از ماهی کپور است. کاربران لقب «ماهی پرنده» را به این موجود عجیب داده اند. ماهیگیران در غرب چین در ژوئن امسال در (گویچو) آن را صید کرده اند.

برش‌هایی از فیلم صید این ماهی در فضای مجازی منتشر شده که بدنی شبیه به بقیه ماهی‌ها دارد، اما سر آن کاملا متفاوت است. برخی می‌پرسند آیا ممکن است ماهی عجیب حاصل ترکیب دلفین و ماهی کپور باشد؟ برخی هم به شفافیت و براق بودن این ماهی اشاره کرده و حالت آن را متفاوت از سایر ماهی‌ها عنوان کرده اند.

کارشناسان می‌گویند هر چند نمی‌توان با اطمینان گفت که این یک ماهی از تیره کپور ماهی‌ها است، اما ممکن است شکل این ماهی نتیجه اختلالات ژنتیکی باشد که در ماهی‌های آب شیرین بسیار به چشم می‌خورد.   لینک کوتاه خبر: farda.fr/003U8g

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۳۷۲/صید_ماهی_عجیب_با_سر_دلفین_در_چین_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: