Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@00:42:10 GMT

جرات دارید از شهر چادری معتادان عبور کنید + فیلم باورنکردنی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۹۴۰/جرات_دارید_از_شهر_چادری_معتادان_عبور_کنید_فیلم_باورنکردنی

جرات دارید از شهر چادری معتادان عبور کنید + فیلم باورنکردنی

‍‍‍‍‍‍

رکنا: شهر چادری معتادان ، پارکی است در کانادا که معتادان در آن زندگی می کنند.

حجم ویدیو: 9.31M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16

این شهر پارکی در کانادا است که معتادان در آن چادر زده و زندگی می کنند ، همانطور که درفیلم می بینید دو چرخه هایی جلوی این چادر ها پارک شده که دزدی هستند.

زمانی از این پارک فیلمبرداری شده است که اکثر ساکنان چادر ها در این ساعت از روز پارک را ترک می کنند ، در مواقع عادی افراد عامی برای رد شدن از این پارک ترس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۹۴۰/جرات_دارید_از_شهر_چادری_معتادان_عبور_کنید_فیلم_باورنکردنی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: