Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:47:25 GMT

سفیر آلمان در تهران: تضمین می دهم برجام از سوی آلمان اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۹۴۲/سفیر_آلمان_در_تهران_تضمین_می_دهم_برجام_از_سوی_آلمان_اجرا_شود

سفیر آلمان در تهران: تضمین می دهم برجام از سوی آلمان اجرا شود

سفیر آلمان در تهران با اشاره به تلاش کشورش در اجرای برجام گفت: به عنوان سفیر آلمان تضمین می دهم که این برنامه از سوی کشور ما اجرا می شود.

به گزارش جماران، «میکائیل کلود برشتولد» سفیر آلمان در تهران امروز- یکشنبه- در دیدار حسینعلی امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- آلمان با بیان این مطلب افزود: ما سعی می کنیم در مورد پایتخت هایی که در زمینه اجرای برجام اظهار تردید می کنند، تأثیرگذار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر آلمان در تهران در این دیدار با تاکید بر وجود ظرفیت های فراوان همکاری بین دو کشور اظهار داشت: کشور آلمان در بخش های آموزشی و حمل و نقل نوآوری های فراوانی دارد و از تبادل این فناوری ها به طرف ایرانی استقبال می نماید.
** تاکید بر همکاری ایران و آلمان در حفظ و اجرای برجام/ تشکر از مواضع مثبت مقامات آلمانی
امیری خامکانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- آلمان در این دیدار ضمن مثبت ارزیابی کردن سفر گروه دوستی ایران- آلمان به برلین گفت: ظرفیت های خوبی برای ارتقاء سطح مناسبات فیمابین در عرصه های گوناگون آموزشی، گردشگری، اقتصادی و بانکی بین دو کشور وجود دارد و مقامات دو کشور باید تلاش خود را برای استفاده از این ظرفیت و اجرای توافقات موجود به کار ببرند.
وی افزود: گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان در مجلس شورای اسلامی آمادگی تسهیل و تسریع همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف را دارد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- آلمان با تشکر از مواضع مثبت مقامات آلمانی در مورد برجام افزود: دو کشور باید برای حفظ و اجرای برجام همکاری کنند و اجازه ندهیم بعضی کشورها، زحمات طرفین این توافق را هدر دهند.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران- آلمان بر تبادل هیأت های مختلف بین دو کشور برای گسترش روابط و انتقال فناوری تاکید کرد.
در ادامه آقایان کمالی پور، نایب رئیس گروه و مسعودی و کیانی پور اعضای گروه ضمن تشکر از میزبانی کشور آلمان بر توسعه روابط همه جانبه به ویژه پارلمانی تأکید نمودند.
به گزارش خانه ملت، خانم سمیه محمودی دیگر عضو گروه دوستی نیز در این دیدار نسبت به توسعه همکاری ها در زمینه امور بانوان بین دو کشور ابراز امیدواری نمودند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۹۴۲/سفیر_آلمان_در_تهران_تضمین_می_دهم_برجام_از_سوی_آلمان_اجرا_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: