Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:01:37 GMT

مرگ ۳ جوان به دلیل گازگرفتگی در دشت ارژن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۹۶۰/مرگ_۳_جوان_به_دلیل_گازگرفتگی_در_دشت_ارژن

مرگ ۳ جوان به دلیل گازگرفتگی در دشت ارژن

شیراز - سه جوان با برپایی چادر در ارتفاعات دشت‌ارژن و استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس شامگاه پانزدهمین روز از فروردین در ساعت۲۱ و ۹ دقیقه در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس ١١٥ از حادثه‌ای دلخراش در ارتفاعات دشت‌ارژن خبر داده شد که بلافاصله نزدیک‌ترین تیم امدادی اورژانس ١١٥ جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از عزیمت تیم امدادی اورژانس با پیکر سه جوان که بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داده بودند، مواجه شد.

از ابتدای سال ١٣٩٧ تاکنون این نخستین مرگ بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در استان فارس است. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۹۶۰/مرگ_۳_جوان_به_دلیل_گازگرفتگی_در_دشت_ارژن را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: