Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@22:09:31 GMT

بهنود فر : سرپرست شهرداری بروجردعزل شد/این تغییر در دفاع از حقوق کودکان کاراست

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۹۶۷/بهنود_فر_سرپرست_شهرداری_بروجردعزل_شد_این_تغییر_در_دفاع_از_حقوق_کودکان_کاراست

بهنود فر : سرپرست شهرداری بروجردعزل شد/این تغییر در دفاع از حقوق کودکان کاراست

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ دکتررضا بهنود فر نایب رییس شورای شهر بروجرد در گفت وگو با خبرگزاری برنا  در این خصوص   ،اظهار کرد: این تغییر در راستای  دفاع از حقوق شهروندی کودکان موسوم به کار  انجام گرفته است وشامگاه روز چهارشنبه پس از کش وقوس های فراوان  ودر یک جدال نفس گیرسرانجام  توانستیم اعضای  شورای شهر را مجاب کنیم تا سرپرست شهرداری بروجرد که به خاطر ناکارآمدی  او این مشکل به وجود آمده بود را عزل کرده  وآقای مهندس ابراهیم صارمی را به عنوان سرپرست جدید شهرداری  معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برمبنای این تغییر، مدیری که درمسند شهرداری بروجرد  در راستای تعرض به حقوق کودکان کار عملکرد مثبتی نداشت  عزل شد،افزود:البته  امروزبه ما  اعلام شده بودحکم شهردار جدیدبروجرد انشاء شده  است  وتا شنبه یا یکشنبه هفته آینده  برای انتصاب شهردار بروجرد ونه سرپرست ، صبرکنید ولی ما تاکید کردیم که به خاطر یک ساعت هم که شده  باید این سرپرست را به خاطر ناکارآمدی وتعرض به حقوق کودکان  کار کنار بگذاریم  وحتی به خاطر یک دقیقه  دفاع از کودکان کار هم که شده این مهم باید انجام شود،لذا با وجود اینکه حکم شهردار انشاء شده است  ولی ما گفتیم باید این کارقانونی در دفاع از کودکان کار صورت گیرد  ومر قانون اجرا شود .

وی با تاکید براینکه  ما به شدت با هرگونه تعرض به حقوق مردم مخالف بوده وازحقوق همه شهروندان دفاع خواهیم کرد،یادآورشد: ما در دفاع وحمایت  از کودکان کار وخیابانی  این  تغییررا انجام دادیم  وبراین اساس  می توانم بگویم این کودکان کاربودندکه  پیروز شدند.

نایب رییس شورای شهر بروجرد بااشاره به عزل  فرماندار گلپایگان  به خاطر تعرض به حقوق خبرنگاران نیز گفت: مسلما سزای هر مدیری که به حقوق کودکان کار ویا خبرنگاران وهر شهروندی تعرض کند عزل است وشورای شهر بروجرد نیز پس از کش وقوس های فراوان توانست موفق به  اجرای این اصل شود وبا نشان دادن این اراده سرپرست شهرداری را در دفاع ازحقوق کودکان کار عزل کند .

رضا بهنود فر خاطر نشان کرد: جامعه آگاه است و این تغییر وتحول توسط شورای شهربروجرد نشانه آگاهی مدنی عموم مردم ومسئولین واعضای شورای شهر وارتقای سطح حقوق شهروندی مردم بروجرد به عنوان مردمی با آگاهی اجتماعی بالا است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۹۶۷/بهنود_فر_سرپرست_شهرداری_بروجردعزل_شد_این_تغییر_در_دفاع_از_حقوق_کودکان_کاراست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: