Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:13:58 GMT

اهدای سومین جایزه‌ دکتر رضا داوری‌اردکانی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۱۹۶۸/اهدای_سومین_جایزه_دکتر_رضا_داوری_اردکانی

مراسم اهدای سومین دوره‌ جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا بر اساس خبر رسیده، مراسم اهدای سومین دوره‌ جایزه دکتر رضا داوری‌اردکانی با حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در روز سه‌شنبه ۲۷ تیر از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست، به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خبر برگزاری این مراسم عنوان شده است: فلسفه در دانشگاه‌ها و جامعه چه جایگاهی دارد؟ اقبال به کدام یک از فیلسوفان و مکتب‌های فلسفی در سال ۱۳۹۵ بیشتر بوده است؟ چه گرایشی در پژوهش‌ها و کتاب‌های فلسفی نمود بیشتری دارد؟ ارزیابی پایان‌نامه‌های دانشجویان در دوره‌ دکتری در رشته‌ فلسفه در سال ۱۳۹۵ چه راهی را در حوزه‌ فلسفه مشخص می‌کند؟ در مراسم اهدای جایزه‌ دکتر رضا داوری‌اردکانی به بخشی از این پرسش‌ها پاسخ داده می‌شود.

در این مراسم اعضای هیات داوران و برخی استادان فلسفه درباره‌ وضعیت پژوهش‌های فلسفی در سال ۹۵ و ویژگی‌ پایان‌نامه‌ برگزیده و تشویقی سومین دوره این جایزه سخن می‌گویند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۱۹۶۸/اهدای_سومین_جایزه_دکتر_رضا_داوری_اردکانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: