Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@16:24:28 GMT

اعمال تخفیف ۵۰درصدی بیمه بدنه برای رانندگان تاکسی در شهرستان قرچک

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۱۴۹/اعمال_تخفیف_۵۰درصدی_بیمه_بدنه_برای_رانندگان_تاکسی_در_شهرستان_قرچک

اعمال تخفیف ۵۰درصدی بیمه بدنه برای رانندگان تاکسی در شهرستان قرچک

رئیس تاکسیرانی قرچک گفت: با عقد قرارداد میان اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و بیمه ایران، بیمه بدنه برای رانندگان تاکسی با نرخ ۵۰ درصد تخفیف اعمال می‌گیرد.

داود دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قرچک، با اشاره به اعمال تخفیف 50 درصدی بیمه بدنه برای رانندگان تاکسی اظهار داشت: قراردادی بین اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور و بیمه ایران امضاء شده است، که شامل تفاهم‌نامه­‌ای در خطراتی مانند آتش‌سوزی، سرقت، تصادفات و بلایای طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح 50 درصد سود مشارکت قرارداد بیمه به سال بعد رانندگان نیز تعلق می­گیرد، همچنین تخفیف­ های ویژه­ ای برای رانندگانی که تصادف نکرده باشند یا به صورت نقدی حق بیمه خود را پرداخت کنند، اختصاص ­داده­ شده است، و همچنین یک تخفیف گروهی و تخفیفی هم برای خودروهای صفر کیلومتر درنظر گرفته­ اند که جمعاً 50 درصد می­ شود، که می­ توان گفت بابت بیمه بدنه در هر یک از شرکت­ ها حدود 900 هزار تومان باید پرداخت شود؛ ولی با این شرایط یک تاکسی پژو صفر را می‌توان با 448 هزار تومان تحت پوشش بیمه بدنه قرار داد.

رئیس تاکسیرانی قرچک در ادامه با اشاره به مزیّت­ های این طرح بیان کرد: با توجه به اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی رانندگان مکلف به انجام بیمه بدنه بودند؛ ولی دولت تمهیداتی را اندیشیده که براساس آن به رانندگان این اجازه را می­ دهد که کارهای اسقاط خودرو فرسوده را انجام داده و پس از تحویل گرفتن خودرو صفر، آن را تحت پوشش بیمه بدنه قرار دهند که با وجود شرایط تخفیفی که برای رانندگان در نظر گرفته شده، آنان دغدغه بیمه بدنه را ندارند.

دوستی با بیان اینکه اقدامات لازم برای هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی انجام شده تصریح کرد: برای هوشمندسازی ناوگان تاکسیرانی قراردادی با شرکت امین هما که مجری این کار است، امضا شده و امین هما هم با همکاری دو شرکت مرتبط دیگر به نام­ های هیترو و ماموت، فعالیّت خود را آغاز کرده است و کارهای اولیه را انجام داده‌­اند و حتی دستگاه‌های به روزرسانی هم در شهر نصب شده است، و در نهایت یکی از این دو شرکت واجد شرایط می‌شوند که با توجه به اینکه کدام­ یک از دستگاه‌ها، خدمت بهتری ارائه می دهند و هزینه کمتر برای راننده داشته باشند، کار را برعهده می­‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح نوید خاطرنشان کرد: در این طرح یک تبلت 7 اینچی رایگان به راننده داده می‌­شود که روی خودرو نصب شده و تاکسیرانی هم تبلیغات محیطی دریافت کرده و نرم‌افزار مرتبط با آن را در اختیار راننده قرار می­‌دهد که سود آن به راننده تعلق می­‌گیرد.

رئیس تاکسیرانی قرچک افزود: در مرحله دوم طرح نوید نرم‌افزاری ارائه می­‌شود که مکان­‌های شاخص مسیر را هنگام عبور معرفی می­‌کند، مثلاً وقتی تاکسی به پارک شهدای گمنام می­‌رسد نرم‌افزار نصب شده مساحت پارک و خصوصیات آن را اعلام می­‌کند، در کنار این­ها فروشگاه‌­ها و مکان­‌های تجاری نیز می‌­توانند اعلام آمادگی کنند و تبلیغات خود را در اختیار رانندگان قرار دهند که هنگام رسیدن تاکسی به آن فروشگاه، توضیحاتی را در مورد آن ارائه دهد که سود این تبلیغات نیز به راننده تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۱۴۹/اعمال_تخفیف_۵۰درصدی_بیمه_بدنه_برای_رانندگان_تاکسی_در_شهرستان_قرچک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: