Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:36:03 GMT

یک داستان واقعی در فیلم «شهره لاله زار»

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۱۸۱/یک_داستان_واقعی_در_فیلم_شهره_لاله_زار

یک داستان واقعی در فیلم «شهره لاله زار»

تهران- ایرنا- فیلم داستانی «شهره لاله زار» به کارگردانی محمد بیاتی با یک داستان واقعی ساعت 23امشب، 14 آبان ماه به مدت 45 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، این فیلم روایتگر هم صحبت شدن دو مسافر در اتوبوس است که هر دو قصد سفر به مشهد مقدس را دارند. یکی از مسافران در مورد شهر تهران و آشنایی اش با «آیت الله قوامی» به خاطره گویی می پردازد و مدام با بدگویی از او یاد می کند، غافل از اینکه هم سفرش راننده آیت الله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این فیلم هنرمندانی همچون شهروز ابراهیمی، سروش طاهری، محسن سلیمانی و پریچهر مشرفی به ایفای نقش پرداخته اند.
«شهره لاله زار» از مجموعه اپیزودیک «قصه‌های تبیان» در مؤسسه فرهنگی هنری تبیان تولید شده و فیلمنامه آن با محوریت موضوعات قرآنی نوشته شده و همه داستان ها و روایاتش بر اساس اتفاقات و داستان‌های واقعی به‌نگارش درآمده است.
مجموعه تلویزیونی «قصه های تبیان» توسط کارگردانان جوان به تهیه کنندگی زنده یاد فرج الله سلحشور و مشاور کارگردانی جمال شورجه و مشاور فیلمنامه منصور ابراهیمی تولید و پخش شده است.
فراهنگ**خ.ع** 1055

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۱۸۱/یک_داستان_واقعی_در_فیلم_شهره_لاله_زار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: