Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@12:02:21 GMT

۲ کشته در حادثه رانندگی در جاده فسا

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۱۸۳/۲_کشته_در_حادثه_رانندگی_در_جاده_فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول روابط عمومی اورژانس فسا گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه موتور سیکلت در روستای زنگنه بخش ششده و قره بلاغ راکب موتور سیکلت مصدوم شد.
وی افزود: مصدوم پس از انتقال به بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا به علت شدت جراحات وارده جان باخت.
علیپوریان ادامه داد: همچنین در جاده فسا شیراز حدفاصل روستای محمودآباد بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با پایه برق یک نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باخت و نفر دیگر که مصدوم شده بود با یک دستگاه اورژانس به بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرگرد مکاری فرمانده پلیس راه فسا گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.
شهرستان فسا در ۱۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۱۸۳/۲_کشته_در_حادثه_رانندگی_در_جاده_فسا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: