Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@21:08:28 GMT

موزيک ويدئوي «آستيگمات» با صداي رضا صادقي

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۱۹۵/موزیک_ویدئوی_آستیگمات_با_صدای_رضا_صادقی

موزيک ويدئوي «آستيگمات» با صداي رضا صادقي

خبرگزاري آريا- موزيک ويدئوي فيلم سينمايي «آستيگمات» با خوانندگي رضا صادقي مراحل پاياني خود را مي گذارند.
به گزارش آريا، رضا صادقي در جديدترين فعاليت موسيقايي خود ترانه «آستيگمات» را بر اساس فيلم مجيدرضا مصطفوي در دست تهيه دارد.
موزيک ويدئوي «آستيگمات» با نهايي شدن مراحل تنظيم و ضبط، در آستانه اکران فيلم رونمايي خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهتاب نصيرپور، محسن کيايي، باران کوثري، حسين پاکدل، هادي حجازي‌فر، بهنوش بختياري، حسام محمودي، محمد شاکري و نيکي کريمي بازيگران اين فيلم هستند.
خانه فيلم به مديريت سعيد خاني پخش فيلم «آستيگمات» را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۱۹۵/موزیک_ویدئوی_آستیگمات_با_صدای_رضا_صادقی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: