Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:31:17 GMT

توزیع لاستیک دولتی در زنجان بین کامیون‌داران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۳۴۱/توزیع_لاستیک_دولتی_در_زنجان_بین_کامیون_داران

توزیع لاستیک دولتی در زنجان بین کامیون‌داران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از توزیع لاستیک دولتی برای خودروهای سنگین خبر داد .

به گزارش مشرق، علی مدقالچی امروز  از توزیع لاستیک دولتی در بین رانندگان ناوگان حمل بار در زنجان خبر داد و اظهار کرد: ناوگان حمل بار و شماره پلاک‌هایی که در حمل اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در بازه زمانی مهرماه همکاری داشتند در اولویت دریافت لاستیک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ناوگان حمل باری که در این مدت اقدام به دریافت لاستیک دولتی کرده و در اول مهرماه تاکنون در حمل بار اقلام اساسی همکاری نکرده‌اند برای برخورد به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

ترخیص ۱۰ هزار لاستیک وارداتی با ارز دولتی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از توقف فعالیت سه شرکت متخلف در حوزه ناوگان باری خبر داد و افزود: برای رسیدگی به تخلفات روی داده، این شرکت‌ها به کمیسیون ماده 12 معرفی شده‌اند.

وی با تاکید بر افزایش بارگیری توسط ناوگان حمل و نقل باری طی چند روز گذشته گفت: بارگیری‌ها در زنجان در حال نزدیک شدن به نرمال یعنی یک هزار و 300 بار است.

مدقالچی تعداد شرکت‌های فعال در ناوگان باری استان را 87 شرکت اعلام کرد و گفت: تعداد ناوگان فعال در این استان 4 هزار و 623 دستگاه است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۳۴۱/توزیع_لاستیک_دولتی_در_زنجان_بین_کامیون_داران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: