Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:14:15 GMT

بحران صنعت چرم/ صنعت چرم با مشکل دست و پنجه نرم می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۳۴۴/بحران_صنعت_چرم_صنعت_چرم_با_مشکل_دست_و_پنجه_نرم_می_کند

بحران صنعت چرم/ صنعت چرم با مشکل دست و پنجه نرم می‌کند

سعید حیاتی رئیس اتحادیه فروشندگان چرم در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت صنعت چرم در کشور اظهار کرد: در سه ماه اخیر چرم طبیعی ۴۰ درصد گران شده است. این درحالی است که بیشتر از امکانات صادرات چرم استفاده کرده و آن را خام صادر می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تولیدکنندگان نمی‌توانند ارز موردنیاز را از سامانه نیما تهیه کنند، افزود: مشکلات عدیده‌ای برای ما بوجود آمده است و هنوز موفق به دریافت ارز از طریق سامانه نیما نشده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: صادرات چرم ایرانی به کشور‌های ترکیه و ایتالیا

حیاتی گفت: در سامانه نیما نمی‌توان به ارز یورو دست یافت، بنابراین از ارز روپیه استفاده می‌شود و باید برای استفاده از چرم چسب و استون را از هند وارد کنیم.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان چرم، چرم مصنوعی ۳۰ درصد تولید می‌شود که البته هنوز به طور کامل موفق نبودیم.

حیاتی، گفت: امسال صنعت چرم به علت رکود و فقدان تولید به شدت افزایش قیمت داشته است.

انتهای پیام/

چرم مصنوعی ۳۰ درصد تولید می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۳۴۴/بحران_صنعت_چرم_صنعت_چرم_با_مشکل_دست_و_پنجه_نرم_می_کند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: