Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@10:02:34 GMT

برگزاری جشن تولد با تمهای خاص پسرانه و دخترانه و بزرگسال

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۴۹۱/برگزاری_جشن_تولد_با_تمهای_خاص_پسرانه_و_دخترانه_و_بزرگسال

برگزاری جشن تولد با تمهای خاص پسرانه و دخترانه و بزرگسال

گذشته تا به حال هر مهمانی ای یک تم و مناسبتی داشته است. ولی امروزه به آن توجه بیشتری می شود، به طوریکه در هر مناسبت و جشنی یک تم برای آن در نظر می گیرند.

از تولد و جشن حمام ده روزگی گرفته تا اونواع دورهمی ها. از یک مهمانی با مناسبت خاص برای انتخاب مناسب ترین و بهترین تم تولد آن استفاده کنید. ابتدا با لیستی از کار ها که مهمانان بیشتر می پسندند، شروع کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا تم درخواستی کودکان یک ابر قهرمان یا یک شخصیت کارتونی است. برای نوجوانان شاید یک موسیقی یا یک فیلم معروف باشد. وقتی شما بتوانید مهمانی را حول چیزی که برای افراد حاضر در آن مهمانی معنا دارد و مورد پسند شان است، برگزار کنید؛ آن مهمانی برای همگی به یادماندنی تر می شود.

تم تولد و لوازم تولد فروشگاه هپی پیک

اگر قصد خرید لوازم تولد دارید و نمی توانید تم تولد خود را پیدا کنید ، می توانید لیست تم تولد فروشگاه هپی پیک رو چک کنید، و بدانید که تک تک تم های لیست شده در اینجا جذابیت خاص خود را داراست و ما همه ی آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم. شما به راحتی تنها با یک کلیک بر روی هر یک از تم منتخب خود می توانید از جزییات آن تم نظیر رنگ، طرح، شخصیت های کارتونی آن و لوازم موجود آن تم مطلع شوید و با توجه به جنسیت کودک خود تم تولد دخترانه یا  تم تولد پسرانه مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید. ما در هپی پیک بهترین انتخاب ها از لوازم تولد دخترانه و  لوازم تولد پسرانه را برای شما مهیا کرده ایم. بهترین لوازم تولد کودک را به صورت آنلاین از هپی پیک سفارش دهید.

تم تولد دخترانه و لوازم تولد دخترانه

دختر کوچولو ها، ظریف، شیرین و دوست داشتنی هستند. برنامه ریزی کردن برای جشن تولد یک دختر خیلی لذت بخش است. همه چیز های به کار رفته در جشن تولد دختر کوچولوها خیلی جذاب و خوشگل اند، و برای تولد دختر های در سن بالاتر خیلی باسلیقه و سرگرم کننده است. جای شکی نیست که دختر خانم ها می دانند که چه چیزی دوست دارند، پس وقتی می خواهید تم تولد دخترانه دختر کوچولوی خود را انتخاب کنید، اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد. شما می توانید همه ی تم تولد دخترانه ای که در فروشگاه هپی پیک لیست شده اند را به او نشان دهید. هنگامی که از انتخاب دخترتان مطلع شدید، برای خرید تمام لوازمی که می توانید از آن تم تولد دخترانه انتخابی خود را بخرید، به سادگی روی آن تم کلیک کنید.

تم تولد پسرانه و لوازم تولد پسرانه

پسر کوچولو ها، کمی سخت تر هستند و بیشتر دنبال شخصیت های قوی و جنگجو می باشند. با توجه به سرشت و علایق پسر بچه ها، ما لیستی از انواع تم تولد پسرانه را در اینجا آورده ایم، که مطمینا پسر کوچولوی شما از آنها لذت می برد. پسر بچه ها سلیقه ی خیلی خاصی برای انتخاب تم تولد پسرانه خود دارند. پسر بچه ها حتی در سنین خیلی کم، مثلا یک سالگی هم می توانند علایق خود را نسبت به اسباب بازی های مورد علاقه شان نشان دهند. به راحتی برای یک جشن تولد برنامه ریزی کنید؛ لوازم تم تولد پسرانه را همین امروز از هپی پیک، آنلاین خریداری کنید!

تم تولد بزرگسال و لوازم تولد بزرگسال

چهره های هیجان زده ی میهمانان در جشن تولد با تم تولد بزرگسال خاص را تصور کنید! خیلی هیجان انگیز است نه؟! مجموعه ی تم تولد بزرگسال، برنامه ریزی برای برگزاری یک جشن تولد را آسان می کند. اگر می خواهید میهمانان خود را با یک مهمانی هیجان انگیز و فراموش نشدنی غافلگیر کنید، هپی پیک میتوانید شما را درانتخاب درست تم تولد بزرگسال خود را انتخاب کنید.

در فروشگاه هپی پیک بیش از 50 نوع تم  وجود دارد. شما از هر نقطه از ایران که باشید میتوانید طبق سلیقه خود تم مورد نظرتان و لوازم تولد مرتبط با آن را سفارش دهید و  وسایل تولد خود را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین میتوانید خرید بادکنک هلیومی خود را نیز از میان انواع رنگای مختلف بادکنک هلیومی فروشگاه هپی پیک انجام دهید.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۴۹۱/برگزاری_جشن_تولد_با_تمهای_خاص_پسرانه_و_دخترانه_و_بزرگسال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: