Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@20:05:48 GMT

انواع مدل موی هایلایت شرابی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۵۰۴/انواع_مدل_موی_هایلایت_شرابی

انواع مدل موی هایلایت شرابی

هایلایت شرابی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هایی است که مو‌های مشکی و پوست سفید دارند، زیرا ترکیب مشکی و شرابی واقعا زیبا است و با رنگ پوست آن‌ها همخوانی دارد. هایلایت شرابی با همه رنگ مو‌ها متفاوت است و یک انتخاب خاص برای خانم‌هایی است که میخواهند خاص باشند.





اگر مو‌های مشکی دارید حیف است که هایلایت شرابی را امتحان نکنید، هایلایت شرابی انواع مختلفی دارد از جمله هایلایت شرابی تیره، شرابی روشن، هایلایت شرابی بادمجانی، شرابی صورتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که انتخاب آن‌ها سلیقه‌ای است.



انواع هایلایت‌های تیره و روشن شرابی را در این بخش مشاهده کنید و در صورت علاقه ایده بگیرید، تصویر زیر یکی از زیباترین نمونه‌های هایلایت شرابی است که واقعا خوش رنگ است.             منبع:نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۵۰۴/انواع_مدل_موی_هایلایت_شرابی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: