Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@01:15:53 GMT

مازراتی 100 هزارمین خودروی خود را تحویل داد +عکس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۵۱۵/مازراتی_۱۰۰_هزارمین_خودروی_خود_را_تحویل_داد_عکس

مازراتی 100 هزارمین خودروی خود را تحویل داد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، 100 هزارمین خودروی این خودروساز یک مازراتی کواتروپورته گرن اسپرت مدل 2017 است که در کارخانه Grugliasco مازراتی در ایتالیا ساخته شده است. بدنه سفید این خودرو با تودوزی برنزی تکمیل می شود در حالی که رینگ های آلیاژی 21 اینچی Titano در چهار طرف آن به چشم می خورند. کالیپرهای ترمز قرمز روشن در تضاد با رنگ بدنه سفید ساده این خودرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چین اکنون بزرگ ترین بازار برای مازراتی کواتروپورته است و شاهد رشد فروش 91 درصدی در این زمینه بوده است. سال گذشته این خودروساز رکورد تحویل 42100 دستگاه خودرو را ثبت کرد. این خودروساز تنها در چین 12 هزار دستگاه خودرو را تحویل داده و اعلام کرده است که در حال حاضر 30 هزار مشتری در این کشور دارد که 38 درصد آن ها زن هستند.

مازراتی علاوه بر جشن موفقیت خود در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017، شاسی بلند لوانته و سدان گیبلی را نیز به نمایش درآورده است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2817354847679464974 برچسب‌ها : خودرو مازاراتی مازراتی 100 هزارمین خودروی خود را تحویل داد لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دختر قاتل: می خواست به من تجاوز کند، او را کشتم خودروهایی که علی دایی سوار می‌شود+عکس اولین موضع گیری علنی احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت+عکس لکسوس مخملی در ایران! +عکس علی پروین در جوانی چه خودرویی سوار می‌شد؟ +عکس سرنوشت پسر مسعود رجوی چه شد؟ زیبایی عجیب زنان قبیله خونخوار + عکس 12 خوراکی که بصورت طبیعی بوی بد دهان را از بین می‌برد احتمال دارد میرحسین موسوی رفع حصر شود! خجالت‌آورترین بیماری دنیا را با این شگردهای درگوشی شکست دهید لیست همه پربازدیدها برگزیده ها مازراتی 100 هزارمین خودروی خود را تحویل داد +عکس قصه ماشین‌های فراموش شده +عکس احتساب دوران سربازی در سوابق تامین اجتماعی چگونه است؟ چگونه شوهر رفیق باز را مرد زندگی کنیم؟ زیبایی عجیب زنان قبیله خونخوار + عکس مکرون و لوپن به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه یافتند چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟ لمس آرامش ردیابی چمدان در تمام مراحل سفر هوایی دلتنگی گرگها برای زنی که آنها رانجات داده بود! آخرین مطالب همه سایت 08:26 مازراتی 100 هزارمین خودروی خود را تحویل داد +عکس 08:25 ملخ عنبرآباد دستگیر شد 08:08 قصه ماشین‌های فراموش شده +عکس 08:06 مبارک؛ فیلمی مناسب کودکان 08:05 در قفس فضای مجازی 08:02 حدیث روز 08:00 هر روز باید به پدر و مادرم زنگ بزنم 08:00 نوعروس، قربانی شک تازه داماد شد 07:33 قتل راننده اپتیما با سیانور +عکس 07:33 استاد نوری نماد رادیوست فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۵۱۵/مازراتی_۱۰۰_هزارمین_خودروی_خود_را_تحویل_داد_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: